SaJo81 skrev 2012-04-23 05:14:29 följande:
Usch då! Ska strax åka till jobbet nu och känner att jag nog "boade" lite för hårt igår...städa, tvätta, rensa och byta sängkläder var visst mer än min kropp ville vara med på för nu är jag verkligen trött och dessutom har jag riktigt ont i ischias:(
Är det förresten någon mer än jag som får helt galna svettningar? Känner mig som en "klimakteriekossa" varje natt och flera gånger per dag så färjat svettattacker....fy vad det inte är trevligt....
Jo tack !!! Svettas det gör jag men mest på jobbet under min skyddsmundering. När jag tar av mig rock, handskar och munskydd har jag tjusiga svett fläckar på ryggen och under armar och bröst.Svettas på överläppen under munskyddet
Försäkringskassan .....säger bara det. Känns som en heltid med alla papper som skall fixas. Nu krånglar det med min SGI så jag måste ringa lön igen och fylla i mera papper. Har bytt klinik och utbildat mig under det senaste året och varit tjänstledigt vilket ställer till det. Handläggaren nämnde att jag kunde förlorat min SGI unnder studierna om jag inte haft studielån, vilket jag inte haft. Har fått utbildningsbidarg från jobbet.
Tänk om jag inte har kvar min SGI för att jag höjt min kompetens !!!!!!! Låter ju helt vansinnigt och fruktansvärt otäckt. Ghhhaaaa !!!!! Panik !!!! Så skall man vänta i mpnaden lång innan man får veta med magont