• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75
    FruSandra skrev 2012-04-28 11:18:41 följande:
    Men jag vill också veta ungefärligt vikt på bebis. Är de på tul man kan få de? Ja vill boka tul men undrar vad de kostar.. Ja ska kolla med men bm nästa gång ja ska dit :)
    Vi beställde vanligt TUL och det kostade 850:- ville man ha 3D så låg det över tusenlappen...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Trolla75
    MissMurrig skrev 2012-04-28 11:47:49 följande:
    Vad står "TUL" för?
    Tillväxt ultraljud
  • anjiali

Var hos bm igår och allt såg fint ut . Ligger mellan mittenkurvan och översta kurvan på magmåttet. Hon kunde inte säga hur bebisen låg för det fanns ordentligt med fostervatten runt bebisen ännu.

Idag har jag knappt märkt av bebisen. Har varit ute i trädgården och rotat. Lär bli mer ogräs ön vanligt i år :-0 hehe. Det var inte det lättaste att rensa kan jag ju lova. Tänk om man hade pengar så nån kunde komma och fixa åt en. Mannen jobbar så han kan inte hjälpa. Får hoppas bebisen vaknar till nu när jag satte mig ner.

Har era bebisar dagar då de är lite lugnare än vanligt ???

• FruSandra
    anjiali skrev 2012-04-28 12:35:15 följande:
    Var hos bm igår och allt såg fint ut . Ligger mellan mittenkurvan och översta kurvan på magmåttet. Hon kunde inte säga hur bebisen låg för det fanns ordentligt med fostervatten runt bebisen ännu.

Idag har jag knappt märkt av bebisen. Har varit ute i trädgården och rotat. Lär bli mer ogräs ön vanligt i år :-0 hehe. Det var inte det lättaste att rensa kan jag ju lova. Tänk om man hade pengar så nån kunde komma och fixa åt en. Mannen jobbar så han kan inte hjälpa. Får hoppas bebisen vaknar till nu när jag satte mig ner.

Min pojkspoling är ockås lugn om jag rör på mej mycket,  men sen när jag kör en slappar stund i soffan är de highlife i magen.. De är precis som att han vkanar då :)
  • Trolla75
    anjiali skrev 2012-04-28 12:35:15 följande:

Jag har min moderkaka i framvägg så jag känner inte av så mycket... det jag känner är hur han hickar dagarna i ende... men inga sparkar eller något annat...
  • anjiali

Väldigt lugnt där inne. Men jag har pysslat å donat som en toka idag. Kanske blir mera fart nu när jag snart skall decka i soffan.
    Har moderkaka i bakvägg så när hon väl bjuder på sparkar så känns och syns det . Tycker mest att hon knör och trycker ut med delar.

• saramy

Det är roligt när man ser hur det går svallvågor över magen när bebisen rör sig. Jag kan dock inte vänja mig vid sparkarna. Det känns som någonting konstigt som snart ska ut. Det ska det ju, men det är ändå tre månader kvar...

• anjiali

Fattar inte riktigt. Kommer in på familjeliv på telefonen men inte på dator med samma logg in ??? Nån som känner igen detta ???

Svar på tråden Juli bebis 2012