Sladdis skrev 2012-05-23 11:23:01 följande:
Idag blev jag sjukskriven. Skulle bara jobbat denna veckan och nästa för att sen ha semester fram till BF. Har ischias på höger sida och kan knappt gå.:( Jag som såg fram emot semestern och allt som jag skulle göra då. Det tar en del glädje från fixandet och förberedandet när det skär som en kniv i höften varje gång man rör sig. Tänkte gå små rundor i det underbara vädret men det kan jag ju också glömma. *gnäll, gnäll*.
Gå till VC och skaffa kryckor, det hjälper faktiskt lite. Jag har ju haft det i flera veckor nu, och kan inte gå särskilt mycket utan dom. Bara hemma. Storhandla är bara att tvärglömma för min del. Tur att man kan handla och få det hemkört via coop online. Om gubben handlar blir det ju bara fel
Jag längtar som fasiken efter att gå promenader, träna och DANSA!!!
Super skönt med denna värme (mest för att det känns som om det inte är SÅ långt kvar), men visst blir det tyngre. Men det känns som att man gnällt så mycket på kylan, så då ska man inte gnälla då värmen äntligen kommer.Jag ska iaf försöka att inte gnälla så mycket på den.
Jag var till BM idag. Allt såg bra ut, förutom min viktuppgång

. Men jag tar tag i det med hårdhandskarna då bebis är ute. Hon har inte vänt sig än med huvudet neråt, så det är väl lika bra att man ställer in sig på en vändning till

Ska tillbaka den 13/6 (v:34+4):, har hon inte vänt sig då heller så får jag en tid till v:37 nångång hos BM igen och har hon inte vänt sig då heller, så blir det vändning och förhoppningsvis igångsättning i samband med det, så hon inte vänder sig igen. Nu ligger hon lite på tvären, med huvudet på höger sida.