Alemonia skrev 2012-05-25 09:52:58 följande:
Oj, vad ni är aktiva nu. Jag hann nästan skriva klart innan jag behövde fixa lite med jobbsaker och sen har det kommit flera inlägg under tiden.
Snoffsan08: Vattkoppor verkar gå nu. Jag har en bekant i Linköping som igår misstänkte det på sin dotter (ej klart besked ännu).
Vad skönt att du inte verkar ha så mycket bekymmer med smärta och så. Jag kan fasiken inte ha mitt bälte längre. Det gör ont och trycker på magen känns det som (iaf då jag sitter ner).
Ja, vi var hemma hos en kompis för ca 1 månad sedan, men hennes sons koppor hade redan börjat torka, så han smittade väl inte längre. Sen var vi hemma hos ett par kompisar för ca två veckor sedan, och dom hade upptäckt dagen innan att deras pojke hade, så han var ju betydligt mer smittsam, så min önskan gick ju i uppfyllelse, men som sagt, i denna värmen. Men det går nog bra. Nu har jag fått svar på då ju varför hon varit så gnällig dom senaste dagarna. Pojkarna som vi har hälsat på går på samma dagis men inte samma avdelning, så på det dagiset har det gått mycket. Har inte kommit till min dotters dagis än, men hon var ju där igår, så man vet ju aldrig....