Hej på er! Jag är inne väldigt sällan, dels pga. det fina vädret och dels för att jag inte har prioriterat dator hemma och inte har tid på jobbet. Dock var jag på rutinbesök hos BM idag och allt var bra, järnet hade höjt sig till 107 från 105 och SF var 31 cm. Är i v. 31+4 enl. BM och FL men enligt mig själv är jag i 32+2. Jaja, det blir ju när det blir och ingen kan säga att det var rätt eller fel ju. :o) Var på en promenad i bokskogen själv efter besöket. Det var mysigt, men jag fick lite skav tillslut i takt med att fötterna svällde av värmen och beslastningen. Halsbrännan är hanterbar, men kommer gärna när jag är hungrig och på kvällen, så varje kväll får jag ta minst en Nuvalucol, vilket jag iofs kan tycka är helt ok. Foglossningen, som sittet i blygdbenet, är värre men inte mer än att jag kan gå om än lite vaggigt och långsamt.
Noah har fått en hemsk hosta som mest kommer om natten, han har haft den i fyra veckor nu och vi har varit på VC i två omgångar för att dubbelkolla så att det inte har satt sig på lungorna, vilket det inte har. (Mer än att det är slemhosta då). Häromnatten var värst hittills då han bara hostade och hostade, trots Lepheton. Han hade så ont, det märktes, säkert både i magen och halsen :o( Försökte ha honom sittande in mitt knä i sängen, men magen är ju liksom i vägen... Tillslut, efter någon timme, lade det sig, så han kunde sova i sin säng igen (han har tjocka böcker under sängbenen vid huvudändan). Dock är han pigg och glad och i princip helt hostfri på dagarna, så jag lät honom vara hos dagmamman idag, jag tänker att det inte bör smitta efter fyra veckor liksom.