Sladdis skrev 2012-05-23 18:12:08 följande:
Snoffsan08: Jag ska till sjukgymnast på tisdag så jag får se om de kan hjälpa på något sätt. Kryckor låter bra. Det avlastar ju benet så slipper man kanske den skärande smärtan som kommer vid varje steg.
Jag längtar efter långa promenader!!! *drömmande*
Låter härligt att bara sitta och beställa maten och så blir den hemkörd. :)
Har du redan fått vända ett barn. Gjorde det ont?
Åh, vad bra!! Hoppas du får bra hjälp där. Här har dom knappt några tider hos sjukgymnasten JÄTTE långa vänte tider, så jag gick till VC själv och frågade om jag kunde få kryckor

Så hoppas hoppas du kan få det, för dom hjälper rätt bra. Har du bälte och så oxå?
Ja, tänk vad härligt det skulle vara att gå en långpromenad nu med vagnen (och självklart bebis i) *drömmer jag med*
Ja, det är jätte skönt. Visst, det kostar lite mer än i vanlig affär, men just nu är det fakriskt värt det. Tur att det finns.
Ja, jag fick vända minstingen. Hon hade så mycket plats att röra sig på i magen. Det var MYCKET obehagligt tyckte jag. Fick Bricanyl intravinöst så att muskler och sånt skulle slappna av. Fick hjärtklappning utan dess like och darrade som ett asplöv. På tredje försöket gick det. Först provade dom att fösa henne åt höger, det gick inte, sedan vänster, gick inte det heller och sedan höger igen, då gick det. Hade det inte gått så hade det ju blivit ks, så det är jag glad att jag slapp. Hon denna donna ligger på samma sätt då som hon gör nu, så ska det nog inte vara några problem att fösa henne åt höger. Men jag hoppas ju såklart att hon vänder sig själv.