• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SommarDahlia
    nilepile89 skrev 2012-05-26 10:25:28 följande:
    Åh va romantiskt :) Eken :). Vilken lyckost. Ja la puta Madre kan jag verkligen rekommendera jag med så fin miljö inrett som en gammal bordell. God mat . Min gubbe är nog den mest oromantiska i hela världen. Händer aldrig någonting. :/
    Haha, du är inte ensam! Min karl är oxå vääldigt oromantisk! Vill jag ha eller göra något så får jag bokstavligen tala om det för honom. Att hinta hjälper inte :) 
    Men jag tycker att min karl har andra fina kvaliteter och det har säkert din oxå! Här hemma sköter han i stort sett all disk vilket jag är glad för eftersom jag avskyr att ta hand om disk. Han tvättar, dammsuger och går utan gnäll upp en lördag och söndagsmorgon kl. 6 när sonen kommer upp så jag kan sova ut.

Nu är det rikigt jobbigt att va gravid, ett helt projekt att bara vända sig i sängen eller att resa sig ur soffan. I natt vaknade jag runt 1 och hade så ont i nedre delen av magen att jag inte kunde gå rakt. Släppte dock när jag varit å kissat.
    *** Vilgot 16/10-09 och Bebisen BF 8/7-12***
  • EllaBella02

Jag tycker också att det är tungt nu. Som du säger, bara att ta sig ur soffan är ett projekt, och för Guds skull, tala inte om brassestolarna. Sätter jag mig i en sådan sp får jag sitta där till någon kommer och hämtar mig. : )

• Tekla78
    EllaBella02 skrev 2012-05-26 22:14:59 följande:
    Jag tycker också att det är tungt nu. Som du säger, bara att ta sig ur soffan är ett projekt, och för Guds skull, tala inte om brassestolarna. Sätter jag mig i en sådan sp får jag sitta där till någon kommer och hämtar mig. : )

Haha, känner igen mig i det där med brassestolarna. Det krävdes några försök innan jag kom upp i torsdags
  • vermilion

Har svårt att ta mig upp ur soffan jag. Sambon får dra upp mig.. Antingen får jag ont i ryggen eller i magen om jag inte helt enkelt bara rullar ur då. Fast då måste jag ju upp från golvet sen.

Och herregud. Tittar på schlager här... FYR Macedonia.. *rädd*

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • vermilion

Alltså vad är det här? När Malta kom så tänkte man liksom "men gud?". Sen kom FYR Macedonia och då gapade jag och tänkte "men herregud?!" Och nu är det Irland... Och nu är jag lite mer "va fan?". Haha. Vad roligt dåligt allt är.
    Hmm, nej jag är ingen schlagerfan.. Skål

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • nilepile89

Jo då visst han har andra bra sidor , men han är en jädra latmask. Men ibland så får han ryck. Men världens snällaste är han allt. Och jag vet att han älskar mig för det säger han ofta. Men jag är la inte perfekt kg heller :) Nu tittar vi på Eurovision får la se vem som vinner. :) lillen är igång i magen iaf hela showen haha. Om en halvtimme går man in i v 32 underbart ytterligare ett steg närmare

• EllaBella02

Verkar bli fler och fler nattliga inlägg här, vilket betyder färre och färre som kan sova : )

• SaJo81

Heja Loreen! och faktiskt tyckte jag om Malta, hans fotvickardans och hans eh eh eh eheh.... haha=)
    Loreen var grym och nästa år blir partyt i Sverige

Nu är jag doc helt slut efter att ha sett hla showen hos en kompis och faktiskt inte varit hemma sen ett på dagen så nu säger jag god natt=) 

• Vicki123

Inatt vaknade jag med en fruktansvärd smärta/intensiv kramp i en punkt vid höger ljumske.
    Vad sjutton kan det ha varit? Fick ställa mig på alla fyra och försöka andas bort det. Blev helt paralyserad av hur ont det gjorde. På en skala 1-10 så var det 9,5. Men släppte efter ca 2min.
    Har haft detta 2ggr innan. Ngn annan som upplevt ngt liknande?
    Kram

Svar på tråden Juli bebis 2012