• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • AnnA1985
    Ella Jade skrev 2011-11-04 22:50:35 följande:
    Fråga till er alla: vilka mår illa? Jag känner inget illamående alls, är jag ensam om det? :S

Jaag mår illa, hugaligen!

Måste ändra i BF listan... enligt 1177.se har jag BF 11 juli, och när jag tryckte i här när jag hade haft äl då står BF 9 juli... kul om det skulle bli 9de, morsan fyller då ^^ 
  • vädursflicka
    AnnA1985 skrev 2011-11-04 23:14:09 följande:
    Jaag mår illa, hugaligen!

Måste ändra i BF listan... enligt 1177.se har jag BF 11 juli, och när jag tryckte i här när jag hade haft äl då står BF 9 juli... kul om det skulle bli 9de, morsan fyller då ^^ 
    Haha ang BF är det samma för mig, jag är beräknad till den 7:e juli och då fyller min mamma år! :P Ska bli lite kul att berätta det ;)
  • AnnA1985
    vädursflicka skrev 2011-11-04 23:16:18 följande:
    Haha ang BF är det samma för mig, jag är beräknad till den 7:e juli och då fyller min mamma år! :P Ska bli lite kul att berätta det ;)

Hehe, härligt =)
    Själv fyller jag den 1a Juli, vore ballt om man fick då... plus att min 3år äldre bror fyller 1a juli också, hehe =) 
  • Betingjärp

Jag mår illa om jag inte äter eller sover regelbundet:/

Hatar de här första kritiska veckorna, innan vecka 12-13 då risken för missfall sjunker drastiskt. Oroar mig hela tiden.. Försöker att inte göra det men svårt att låta bli...

Sticker som sjutton i magen ibland, men antar att det är livmodern som växer och allt annat som ställer om sig i kroppen, det är ju inte direkt ett litet arbete som håller på där inne:)

Drygt att jag känner mig som en fet äcklig kossa redan i vecka 6.. Magen putar rakt ut, ser ut att vara i vecka 14, hade sån här mage då när jag väntade lilltjejen. Andfådd för minsta lilla, fiser och rapar hel tiden, kan inte knäppa mina jeans....

Förlåt men kände att jag var tvungen att ösa lite skit här.

Mysigt med mage, javisst, bebismage! Men det här är ju bara svullnad av diverse grejer...hålla denna grav hemlig har ju inte gått nå vidare.

Usch vad otrevlig jag låter... Jag är snäll och trevlig.. Egentligen... Hatar bara att jag inte kan somna när jag vill:/

• Soffiie

hehe jag förstår dig till fullo...
    jag känner inte mig heller så värst fit for fight..
    magen svullen som sjutton kan knappt knäppa byxorna  men nu innan själva gravid magen kommer är tråkig man är orolig för missfall och man känner sig inte fin, men sen så brukar det vända alla fall för mig.

när man får den 'riktiga* magen och börjar känna bebisen så brukar ja må som en prinsessa..

jag har ALDRIG mått illa med någomn av mina 4 barn eller mina missfall innan,, men nu gör jag det speceillt på morgonen innan jag ätit och på kvällarna igår var det som vårst har inte kännt så innan,,

undra varför denna graviditet gör mig illamående?

• Mysmamma70

Ella Jade - det är ju inte fel att få ersättning från flera försäkringar om något händer...

Jag mår inte heller illa, brukar inte vara särskilt illamående under mina graviditeter heller

• Soffiie

skönt cissi jag har ju sluppit det med men denna gången har det slagit till.. hoppas det är nå tillfälligt.. Här är det full rulle för kalasfirandet i dag,,  ska ni göra nå skoj i helgen?

• Mysmamma70

Min man jobbar idag och imorgon måste vi få in våra 10 kbm ved som kom i fredags under tak så helgen är räddad, ingen tid för nöjen

• owner

jag har inte heller några symptom men jag är bara i 3+6...kanske lite tidigt att känna något? men inga ömma bröst, inget illamående eller nåt alls...

• Mysmamma70

Många har inga symptom före v 6, men det är ju också möjligt att vara gravid utan att märka något alls

Jag är bara trött och har en rejält svullen mage. Igår kväll kände jag av foglossning i korsryggen, men det gick över under natten

Jag går in i v 6 idag, 5+0.

Svar på tråden Juli bebis 2012