• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • AAEV
    Trolla75 skrev 2012-06-21 11:41:49 följande:
    Det är vissa av kläderna jag köpt från Tradera som vart tvättblekta...
    Aha, säkert nån som tvättat med vittvättmedel :)
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • AAEV

BM besök idag, går in i v 40 på imorgon! Helt sjukt :)
    Allt var fint iaf och bebis låg fixerad och långt ner i bäckenet! Första av tre som är fixerade innan förlossning, hoppas det är ett bra tecken då jag haft grymt långa förlossningar innan! 

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • vermilion

Ja, Villervalla har superfina färger på sina kläder men jag är inte så förtjust i kvalitén. Tygerna är så tjocka tycker jag. Ska kolla lite ändå, speciellt om det är rea. Guld i mun

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • Jamtlandstaus

BM-koll idag v 37+.5:
    SF 34
    vikt +6,5kg
    BT 105/65
    Bebis fortfarande rörlig men huvudet ligger precis nere vid kanten till bäckeningången i alla fall. . Frågade om alla magar sjunker ner men det gör dom inte sa hon.
    Är verkligen imponerad över hur hon kan känna vad som är vad på bebisen sådär utanpå magen!

• Charlottetott
    AAEV skrev 2012-06-21 11:10:52 följande:
    Villervalla! Jag handlar mycket kläder där

Me&I har varit min räddning från allt mörkblått till killar i affärerna. finns bara some homeparty annars kolla tradera där säljer många.
  • froggyL

Hoppsan, där gled en beställning in av Villervallakläder... Hi hi :)

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • Charlottetott
    Charlottetott skrev 2012-06-21 13:10:19 följande:

Me&I har varit min räddning från allt mörkblått till killar i affärerna. finns bara some homeparty annars kolla tradera där säljer många.

Även kameleont har fina kläder. finns en webbbutik på tradefa som säljer dessa kl'der lite billigare! där har jag shpoppat en dell
  • Charlottetott

Åh bara för ni skrev om villervalla rean så¨bliev de shoppat överdragsbyxor och jacka till hösten till sonen!!

• froggyL

Mina värden var ju urkassa, (b12, järn, D-vitamin och sköldkörteln) men järnet har ju iaf ökat nu. Kände mig piggare ett tag. Men nu går kroppenpå sparlåga igen. Måste vila massor. Jag hoppas att det betyder att kroppen gör sig redo för förlossning...!!

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • nilepile89

Var hos bm idag bebis ligger som den ska huvudet neråt :) blodtrycket är förhöjt. Så skall lämna urinprov och ta nytt blodtryck på måndag igen. gått upp från 110/80 förra gången till 110/85. Låg precis under det svarta strecket på kurvan så har väl vuxit ännu mer. Kan även bero på att jag samlar vatten.

Svar på tråden Juli bebis 2012