• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

oj vad spännande att det kanske snart kommer ut lite bebisar! jag längtar sååå mycket efter vår tös men det lär väl dröja, har ju inte BF förrän 21 juli

• FruSandra

Engla80
    Nää på tog för tidigt är de inte.. Ja har bf 7/7 ( om 17 dagar)
    Ja hoppas också smärtan ger sig snart.. Den har fortfarande inte gjort de, vilket ja tycker är konstigt.. Ja kan ju inte ha så här ont resten av tiden och ev 2 veckor över tiden?

• anjiali

Fy bövelen säger jag bara. Efter midsommar skall jag (vi) ta det jäkligt lugnt. Efter allt röjande inne och fixande för ett par veckor sedan. Sen kusin besök här en vecka med allt vad det innebär att ha en drös ungar (tre) som har sommarlov och vill hitta på saker plus en magsjuka från helvetet och en man som fortfarande jobbar och gäster på midsommar. Ser jag fram emot lite vila och en jäkligt låg ribba här hemma. Väskorna är nästan packade och det viktigaste är klart utom bilstol.
    Benen i högläge och chill får det bli. Hur skall man annars orka föda ???
    Tänker stanna så länge jag får på bb denna gången. Alla måsten här hemma lär ju inte försvinna

• nilepile89

Åh va roligt med bebisar , nu kommer det Snart. Längtar så mycket men vi lär säkert få
    En augustibebis 29/7. Men snart är det säkert någon bebis i veckan iaf , som ellabella skrev :)

• SommarDahlia
    mommytobe again skrev 2012-06-20 20:11:43 följande:
    hur gör ni andra med en nykter chafför på midsommar?ska gubben er va nykter??

Ja, det får han snällt va. Jag vill inte köra oavsett eftersom jag ofta mår rätt kasst på kvällarna. Fast han ser inte det som nån uppoffring och vi ska fira med flera småbarnsfamiljer och andra gravida så det blir nog inget vilt party i den bemärkelsen ändå. Jag har 2,5 v till BF och sonen kom innan BF så nu dricker inte karln nåt alls innan bebis är ute.
    *** Vilgot 16/10-09 och Bebisen BF 8/7-12***
  • ToKar
    mommytobe again skrev 2012-06-20 20:11:43 följande:
    hur gör ni andra med en nykter chafför på midsommar?ska gubben er va nykter??

Här blir det nyktert. Det är ca 9mil till sjukhuset och jag skulle aldrig kunna köra om jag får värkar... hörde förresten om en bekants vän vars man hade druckit 6v innan förlossningen. Bebisen bestämde sig för att titta ut den natten och pappan fick inte ens vara med på förlossninhen för att han var så påverkad. Han fick sova ruset av sig ;) fast min man dricker aldrig mer än en öl så för honom spelar det ingen roll alls
  • grahnkotten

Vi ska vara hemma hos oss, så inga problem.. Har BF 31/7, så vi har bestämt att han ska vara nykter fr efter midsommar! Men ni får säkert se en augusti bebis här också även om jag gärna se att det blir i mitten av juli...

Svar på tråden Juli bebis 2012