• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Med risk för att tiden inte finns imorn vill jag bara passa på att önska er alla en trevlig midsommar!

Kram från mej!

• millifjor
    momster skrev 2012-06-21 17:00:54 följande:
    I dag har vi träffat läkare och har vi tur får vi träffa Vårat charm troll på tisdag. Då skulle vi in till dag avdelningen för att se om det hänt nått, var jag öppen mellan 2-3 cm kunde de ta hål på hinnorna och sätta igång mej. Lill killen uppskattades i dag till 3596 gram. Och är i vecka 36+2.
    Så kom gärna med tipps hur man kan öppna sig.
    hur kommer det sig att ni redan får sättas igång? nyfiken...
  • nilepile89

Åh vad bra nej då skall jag inte oroa mig, nej jag känner att det kan väl va vätska man ökar Som hjälper till att blodtrycket blir lite höjt...

• Trolla75
    Nu i morgon gör jag min näst sista helg, gör ett extra långpass fre-lör, ledig hela veckan och gör mitt sista dygn nästa fre-lördag, sedan börjar äntligen min semester!!!
    Och då ska det hinkas hallonbladte & Grape tonic, det ska rullas bröstvårtor, gå snabba långpromenader, kanske kan förhandla till mig en färdknäpp Skäms... Allt för att vräka lillebror...

Min yngsta säger att han måste städa efter sig innan han kommer ut, det är därför det tar sådan tid!
    Hon är ju för söt!

{#emotions_dlg.flower} Jag önskar er alla en supertrevlig midsommar i morgon! {#emotions_dlg.flower}
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Trolla75
    momster skrev 2012-06-21 18:32:23 följande:
    Jo ska göra det. Läkaren drog lite i tappen och sa att de kunde hjälpa till lite oxå så bara hoppas det hjälpte. Hade en helt otroligt trevlig läkare som verkligen förstod att jag ville ha ut han så fort som möjligt.
    Önskar dig lycka till att det sätter igång nu snart för dig...
    Vill gärna bli redo jag med...
  • vermilion
    Trolla75 skrev 2012-06-21 20:58:10 följande:
    Nu i morgon gör jag min näst sista helg, gör ett extra långpass fre-lör, ledig hela veckan och gör mitt sista dygn nästa fre-lördag, sedan börjar äntligen min semester!!!
    Och då ska det hinkas hallonbladte & Grape tonic, det ska rullas bröstvårtor, gå snabba långpromenader, kanske kan förhandla till mig en färdknäpp Skäms... Allt för att vräka lillebror...

Min yngsta säger att han måste städa efter sig innan han kommer ut, det är därför det tar sådan tid!
    Hon är ju för söt!

{#emotions_dlg.flower} Jag önskar er alla en supertrevlig midsommar i morgon! {#emotions_dlg.flower}
    Rullas bröstvårtor? Förvånad
    ♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • Trolla75
    vermilion skrev 2012-06-21 21:12:24 följande:
    Rullas bröstvårtor? Förvånad
    Ja, det var någon här i tråden som skrev att det skulle stimulera och ev. sätta igång... tänker testa allt! Flört
  • Charlottetott
    Trolla75 skrev 2012-06-21 20:58:10 följande:

Hon är ju för söt!

hallonblads te är ju för att stärka livmodern men basillika te kan tydligen sätta igång förlossningen----
  • Tekla78

Hera78, stort grattis! Hoppas lilltjejen växer på bra så hon kan bli av med sond och annat så snart som möjligt!

• Tekla78

Tips till hallonbladstedrickare: Jag tyckte det var för varmt att dricka te nu när det är över 20grader ute, så jag gjorde iste. Ca 1liter på en gång och tillsatte socker och in i kylen i kanna, så läskande! Det borde väl inte ta bort effekten, eller?

Svar på tråden Juli bebis 2012