• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

En liten : jag vill också köpa en sådan. Kostar runt 400 kr dom jag hittat så hoppas det är värt det.

• En liten
    anjiali skrev 2012-06-22 11:44:47 följande:
    En liten : jag vill också köpa en sådan. Kostar runt 400 kr dom jag hittat så hoppas det är värt det.
    Jag köper en i bambu bommul för 89 euros.... med frakten inräknad... men här nere är det väldigt vanligt att ha en så jag antar att det är värt pengarna... 
  • vermilion
    MissMurrig skrev 2012-06-21 22:45:20 följande:
    Fina, men på Facebook?
    Ja, det finns ju en massa köp och säljgrupper där.
    ♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • Charlottetott

Jag har också köpt en belly bandit.

Glad midsommar!

• vermilion

Fattar inte varför jag går runt och är halvt illamående hela tiden, speciellt när jag står upp. Jag har aldrig haft nåt gravidillamående alls. Jobbigt iaf, det lär nog inte bli en lyckad midsommar för min del.

Men Glad Midsommar till er iaf! Hoppas ni orkar fira lite.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • froggyL

Behöver också äta två, men fick order om att sprida ut intaget... En sån enkel grej borde de ju inte säga olika om...

millifjor skrev 2012-06-22 07:45:32 följande:
    men min BM säger att jag ska ta två, jag äter två varje dag...konstigt att de säger olika, vem ska man då tro på?

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • En liten

Jag har haft bruna flytningar hela dagen men efter att ha pratat med förlossningen så beror det på att de var inne och rörde livmodertappen igår så inget mera. Skönt att höra. 

• Vicki123

Var har ni beställt Belly bandit för 400? De jag sett kostar mer.....
    Glad midsommar!

• En liten
    En liten skrev 2012-06-22 14:59:58 följande:
    Jag har haft bruna flytningar hela dagen men efter att ha pratat med förlossningen så beror det på att de var inne och rörde livmodertappen igår så inget mera. Skönt att höra. 
    nu blir jag rädd mina flytningar har ändrat karaktär och är nu blodsprängda... jag känner bebisen men ändå.

Imorgon är det skolfestival och lillan har förberätt och längtat jätte mycket jag kan inte missa det! Det går bara inte! 

fy vad jobbigt det här är! Kan man inte beställa att det kommer imorgon från och med 17? 
  • owner

hur är det med era fötter och ben? här sväller det som bara den, ser ju inte klok ut! försvinner det efter förlossningen eller

Svar på tråden Juli bebis 2012