• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Här har vi haft en jättefin midsommar med strålande sol hela dagen uppe i sommarstugan! pojkarna har lekt och busat sm aldrig förr och självklart åkt "traktor" (åkgräsklippare kallar vi andra det) 

Idag står det att det är 25 dagar kvar till BF och säng, vagn och nya bilen är på plats så jag tycker allt bebis kan ta och komma snart!

Tänkte iofs kanske ta en tur till Ullared på fredag så vi kan vänta till efter nästa helg då (Bröllop att gå på på lördag med)

• AKT83

Under tvåsiffrigt, 9 dagar kvar! Känner mig nervös och förväntansfull!

• FruSandra

Jag välkomnar v 39 idag :) 13 dagar kvar till bf.. Men ja orkar inte vänta så länge, dessutom med risk för 2 veckor övertid.. Ja kommer aldrig palla de psykiskt :S
    Idag blir de en vända till stan och handla lite grejer och sen ska ja banne mej ge mej på att klippa gräset...

• Tekla78
    anjiali skrev 2012-06-24 09:29:22 följande:
    18 dagar kvar. Med andra ord knappt någon ide att vänta ens på att något skulle hända. Väderprognosen säger regn och regn. Vad skall man hitta på med två lediga barn för att få tiden att gå och ha något att göra. Kan man boka in någon mini resa i Sverige ??? Typ en tur till Kolmården ??? Lite dyrt kanske ??? Tips någon, måste få tiden att gå. Det är ju minst en vecka kvar till det ens är någon ide att vänta på att något skall hända.

En vanlig tur till simhallen brukar vara uppskattat. Då får man åtminstone en fm eller em att gå. Var bor ni?
  • anjiali

Tyvärr är simhallarna stängda och utomhusbaden öppna. Det skall fortsätta spöregna hela veckan. Pust !!!
    Bor mellan Borås och Göteborg.
    Tack för tipset ändå

• mommytobe again

och imorse kom slemmisen, no doubt! brukar den återbildas när man har börjat öppna sig och e så nära bf?(17 dagar) brukar vattnet följa efter slemmis?

• LitenR

Mommytobe again
    Slemmisen kan lossa flera veckor före vattnet går för vissa :) himla olika det där vad jag förstått :)

• SaJo81

förjäkla seg söndag =( karln jobbar 12timmars pass och det öser ner regn ute. jag och grabbarna är extremt rastlösa men what to do???

Svar på tråden Juli bebis 2012