• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • mommytobe again

Stort grattis till alla nytillskott!!!!!

Någon som vet om ens ordinarie mvc-bm  kan kolla om vattnet gått?jag misstänker starkt att jag läcker lite nämligen, antingen det eller så kissar jag ständigt på mig:)fast det luktar ju inte det.... 

• grahnkotten

Jag tycker du bör åka in och kolla det eller iaf ringa förlossningen så de kan bedöma om det är vatten eller ej...!

• Jamtlandstaus

Grattis Ellabella! Ser fram emot att höra om din förlossning sen om du vill berätta!!

Mommytobe, tycker oxå du bör ringa förlossningen om du undrar om det är fostervatten. Tror det kan vara väsentligt att veta för er...

• MissMurrig
    mommytobe again skrev 2012-06-24 22:36:45 följande:
    Stort grattis till alla nytillskott!!!!!

Någon som vet om ens ordinarie mvc-bm  kan kolla om vattnet gått?jag misstänker starkt att jag läcker lite nämligen, antingen det eller så kissar jag ständigt på mig:)fast det luktar ju inte det.... 
    Jag trodde också jag läckte förra gången, men det var bara rikliga flytningar. Om man läcker vatten så ska man fylla en binda på typ 1-2 timmar eller så.  Det luktar ju inte heller... Men åk in och kolla om det känns som att det kan vara det, har du inte värkar skickar de nog hem dig iaf.. De skickade hem mig när jag ade värkar var 5e minut, för det skulle dröja så länge... och det gjorde det, men sedan gjorde det så ont att jag åkte in igen ändå och fick morfin.
  • FruSandra

Stort grattis ellabella till tösabiten!
    Vet du, ja hade de på känn idag när du inte uppdaterat att du idag välkomna ny vecka :)
    Hoppas ni alla mår bra!

• anjiali

Stort grattis ellabella.

Så då var ytterligare en dag till enda. Då skall man bara ta sig igenom natten också. Brukar vara halv kul. Drar ut på sänggåendet ett tag till. Tror jag tar ett avsnitt av en unge i minuten först.
    Undra om det är någon mer som föder inatt ??? Inte lär det bli jag i alla fall.

• enilorac81

anjiali- tänker lite som du kring sänggåendet...sover så dåligt att jag drar ut på det. Har fått halsbränna som gör ont och det kommer alltid framåt kvällen/natten. Har nu tuggat i mig en linktablett (bläää) och hoppas kunna somna.

Inte lär det bli någon bebis här i natt heller, men ska ju föda först den 9:e juli så 2 veckor kvar imorgon

Sov gott allihopa!

Och bör det inte bli dags för en tilläggstråd där vi skriver faktiskt födelsedatum?

• Trolla75
    Hej och grattis till alla små nya fina bebisar... Hjärta

Nu i kväll har jag haft sjukt ont i mitt blygdben, så nu har jag påbörjat att packa väskan... Ifall att... Önsketänkande!
    Jag har så jäkla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen? Innan har det hjälpt att ligga, men inte ens det hjälper nu?

Jag kör på med mitt hallonbladste, nu gör jag eget, på egenplockade hallonblad Glad
    Hoppas att det gör lite nytta!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012