• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • LitenR

Grattis till bebisarna i tråden :)

Här är det tillväxtultraljud och rutinultra om 40 min.. Mår illa och e nervös... ( mår illa för att jag är nervös kanske...) vart vaken redan 3 timmar.. Suck!

• AAEV

Grattis till alla nya bebisar!

Här är det 4 dagar kvar till BF, men en vecka till efter det får jag nog vänta.
    Ska på UL och kontroll på fredag, om det inte ser bra ut då blir jag igångsatt/snittad... 

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • LitenR

Tack mommytobe again och FruSandra
    Glad
    Nu är vi hemma igen och har fått en plan!! :)
    Är idag vecka 37+0, dagens status var en bebis som ligger +38% på tillväxten (för två veckor sen låg den +48%... Förvånad pratades om ev. felmätning), ligger fixerad, och livmodertappen är kort och mjuk.
    Så nästa vecka, på måndag ska jag in och då ska dom dra i tappen för att försöka få förlossningen att starta av sig självt, och har det inte hänt något till dagen efter så har jag tid till BB för igångsättning på tisdag.

• anjiali

Liten: Å vad skönt att ha en plan. Jag älskar planer och att styra upp dom . Nu ser du målet !!! När dom säger 38% vad uppskattar dom vikten till då ?

• FruSandra

LiterR
    Wow de låter ju toppen! Ja önskar de fanns en plan dör mej med...
    Om han inte kommer innan bf vill ja fena veta hur många dagar ja kommer behöva gå över... :S

• LitenR

Anjiali: Vikten var 4007gram idag..
    FruSandra: ja de e otroligt skönt nu att veta att det bara är en vecka till. Har gått runt och funderat och oroat mig för bebisen när den e för stor och tröttnat rejält på att ha graviddiabetes. Så nu känns livet aningens lättare. Hoppas du slipper vänta allt för länge!

Svar på tråden Juli bebis 2012