• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • MissMurrig

Bokade in en massa grejer att göra idag och imorn, och bilen funkar inte. Tror ni inte att vattnet går då! 
    Det började för en timma sedan och rinner för fullt. Så vi ska åka in till Östra för att kolla ctg, och så får vi se om det kommer igång... annars skickar de ju hem oss.... orkar jag inte, nu när vi inte har bil och någon måste köra oss och hämta oss.... SÅ typiskt! Här har man haft en fungerande bil och haft jäääätte tråkigt och inget att göra.... Men men....

Ett tips till er som vill ha igång det, gör sönder bilen och boka in en massa ärenden.  

• eken

Grattis alla som har fått sina bebisar, själv är jag på BF +1 och det enda som jag märkt av är att slemproppen har börjat släppa sen i söndags...

• AAEV

BF+5 här och det har inte hänt ett skvatt. inte ens en liten förvärk! Idag är första dan då jag faktiskt känner att jag är trött på det här. De andra kom på bf+8 och bf+11, men denna gång har jag en känsla av att jag kommer bli igångsatt!

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • froggyL

Missmurrig, låter lite dyrt å pajja bilen, tror jag hoppar det ;) hoppas du snart får bebis nu då :) själv börjar jag få mer värkar men inga rejäla att klocka. Och den rör sig väldigt i magen, ännu mer än förut. Och det var rejält redan innan. Hoppas det tyder på nåt :)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • EllaBella02

Grattis tull bebisen Fru Sandra! Då ammar vi i stereo nu då : ) lycka till miss murrig! Kör så det ryker!

• anjiali

Missmurrig : då lär det inte dröja allt för mycket innan du har bebis !!!

Jag har bokat upp mig rejält men bilen är hel. Det kanske är därför det inte funkar.

Svar på tråden Juli bebis 2012