• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78

Anjiali, har bebis varit mer aktiv i magen nu? Trolla75, trodde också fullmånen var natten till 3:e. Hade gjort mig förhoppningar om fullmåne + statistik att 2:an kommer 2-3dagar tidigare än 1:an, men nu ska jag ställa in mig på att åtminstone gå över en vecka. Har BF om en vecka, 11/7.

• Jamtlandstaus

Börjar tappa räkningen på vilka som fått o vilka som är på väg få...
    Är vi inte väldigt många som får för tidigt?
    Lycka till nu fru Sandra, snart får ni träffas!

• nilepile89

Lycka till frusandra :) jo jag håller med jamtlandsstaus många som får tidigare känns det som :)

• froggyL

Inte en värk inatt. Sov som en stock, med kisspaus mitt i. Typiskt! BF idag! E iaf utsövd och redo att orka med förlossning!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • chess07

Lycka till FruSandra!!

AnnaA1985: kan inte annat än hålla med dig... ska man inte upp å kissa så är det obekväma liggställningar... längtar till jag kan sova på mage igen!
    Har varit vaken sen 5 imorse, får bli en middagsvila idag helt enkelt.

• anjiali

Tekla: bebisen satte fart igår när jag tillslut satte mig ber för att vila. Kändes sim den lilla försökte gräva sig ut .

Ja fullmånen verkar inte gjort så mycket nytta. Kissat som en häst inatt och sovit dåligt. Det var allt. En sammandragning när jag skulle vända på mig i sängen.

Sandra: hoppas det är på g och inte latensfasen. Håller tummen !!!!

Idag blir det havet med barnen. Hade varit kul med vuxet sällskap. Men det är väl till att vänja sig nu när föräldraledigheten börjar. 12 dagar kvar enligt ul. Det är bäst att följa det datumet och inte ägglossningen.

Visst är det många som fått tidigare ??? Oddsen för oss som är kvar är Inge vidare :p

• MissMurrig
    Jamtlandstaus skrev 2012-07-04 06:29:55 följande:
    ...eller ja, kanske inte för tidigt men tidigare...
    Haha,, TACK! Jag är en sån som alltid ska kommentera när folk frågar "Kom din son för tidigt eller för sent".. Då tänker jag, han kom 3 dagar TIDIGARE, inte FÖR tidigt.. Det är inte för tidigt  

För tidigt är väl om den föds så tidigt att det är ett problem..?

Blev glad när du rättade dig själv, tänkte "En till som inser att en vecka inte är FÖR tidigt!"  

Dumma fullmånen hjälpte ine mig inatt. Inte Hallonbladsthén, färdknäppen, hinnsvepningen, långpromenaden, gå i trappor, ananasen,  den starka maten.. Vad ska man testa här näst? Hmm, kanske låta naturen bara ha sin gång? Näääääää.... Jag vill jaga ut honom nu!
Svar på tråden Juli bebis 2012