Grattis till alla som har fått sin lilla/lille skrutt! Har inte haft tid och ork att sitta vid datorn så mycket... sedan ca. två veckor tillbaka är min ischiasnerv på vänster sida klämd, så nu vaggar jag värre än någonsin :o( Gör ont att vända mig i sängen, ont att lyfta från marknivår (typ vagn in i bil, matkasse osv), ont att gå i trappor och att gå längre sträckor öht.
I fredags var jag hos BM och jag hade bara gått upp 6 hg på två veckor, så det kändes ju iaf bra med tanke på att jag börjar närma mig de 80... 77,6 i fredags. Järnet var uppe på svindlande 120! Vet inte hur jag har lyckats med det, men det kändes bra!
I helgen kom äldsta sonen hem efter att ha varit hos sin mormor och morfar i två veckor och när han kom hem hade hans rum fått en total makeover! Nymålade väggar, tak och garderober, ny fototapet och utrensad bokhylla och skrivbord. Det går i NY-tema och färgerna är svart, vitt och taxigult. Han blev så glad så han blev tårögd ♥
På fredag ska jag på taktilmassage, så jag har ställt in mig som fan på att det kommer en bebis i helgen! Hoppas, hoppas, hoppas! Är så jäkla trött på att ha ont! Hon är dessutom fixerad sedan 3,5 vecka, vilket resulterar i jobbiga ilningar och skitjobbig kramp i ljumsken. *gnäll* Är annars "bara" i v. 37+6 idag men hon kan gärna få titta ut snart! Det är klart, enligt mina egna beräkningar - vilka stämde på en dag när i yngsta sonens fall - så är jag i v. 38+4 idag.