• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SommarDahlia

Nu ska jag snart in till sjukhuset för UL-koll på hjärtat som göra varje vecka nu. Undra om man kan be om en hinnsvepning då?! Jag är så less att jag börjar bli riktigt bitter nu! BF på söndag och med sonen började jag få värkar på torsdagsmorgonen (han va oxå uträknad till en söndag) och han föddes på fredagsmorgon. Så det där men att andra barnet föds några dagar innan första stämmer ju inte på mej iaf... Grrr!! Jag är inte redo att gå över!

Lycka till FruSandra! Jag är inte alls avis...! 

*** Vilgot 16/10-09 och Bebisen BF 8/7-12***
  • anjiali

Miss murrig: bra kämpat . Synd att det inte funkade.

Min strategi är att vara upptagen. Jag hinner inte föda barn nu :p. Idag har jag även sett till att ha en plan för söndagen. Om vädret tilllåter drar vi till skara sommarland. Skulle åkt för några veckor sedan men det spö regnade.
    Nu packar vi ihop oss å drar till havet

• froggyL

FruSandra: snart kan du gosa bebis! Lycka till!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • EllaBella02

Vore roligt om vi kunde hänga kvar här även efter bebisarna kommit så jag har någon att prata amning och annat med : )

• Charlottetott

Hinnsvepningen i måndags gjorde ingen nytta! Men tur är väl de för de är tredje natten utan sömn då min 2,5 åring haft feber och bara gråtit hela nätter och dagar. Nu värkar febern släppa men han värkar ha ont i halsen och vägrar äta.. Så trötta är både jag och mannen. Tur han har semester.

Han ska där imot på ett möte för sin äldste son så de blir att ta sonen själv ett par timmar. Känns inte alla lockande..

• smulan12

Nu har vi kommit hem med vår lille prins. Är fortfarande ganska mör i kroppen men allt har gått bra och han är så lugn och snäll. Sovit mesta delen av dagen idag så har inte blivit mycket ammat. Får ta igen det nu ikväll. :)

Åhh frusandra. :) håller tummarna för dig nu. :) grattis till er andra som också fått era bebisar och lycka till ni som är på gång. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012