• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • grahnkotten

Grattis snoffsan! :) alltid roligt när det kommer nya bebisar! :)

Emmizen: vi är 3 syskon i min familj och alla är födda m blåsljud, även min mamma! Mitt växte bort när jag var liten, min lillasyster å mamma har det fortfarande och dem lever ett helt normalt liv! Springer marathon och är super hurtiga! Men förstår att du är orolig, men vill ju bara att allt ska vara bra! :) det löser sig ska du se! Kram!

• Engla80
    Emmizen80 skrev 2012-07-08 14:05:28 följande:
    Hej på er. Sitter nu i rummet med en sovande Gustav i famnen. Helt otroligt härligt! Som jag skrev gick vattnet kl 2:00, värkarna kom vid halv fyra och var då regelbundna med ca 10 min mellan varje. Intensiteten blir fort mkt värre. Kl halv 8 väcker i dottern och maken kör henne till mormor och morfar. Kl 9 blir vi inskrivna på förlossningen och jag är öppen 6 cm. Det gör jävligt ont och jag får lustgas. Kl 10:13 föds en 50 cm lång och 3540 gram tung pojke vid namn Gustav. Spricker lite och får sy tre stygn. Vi mår bra båda två. Just nu är maken på väg att hämta hit den stolta storasystern?
    Stort Grattis!! Är SSSÅÅÅÅÅ himla avis... :)
  • EllaBella02

Grattis till bebisen och lycka till ni som är på G! Vi har varit på vecko-vägningen på BVC nu. Hon vägde 3280g och var 51 lång och huvudomfång 34, så ökat i vikt från 2940 förra måndagen när BVC var hemma här, och ökat 1 cm på längd och huvud sedan födsel : )

• Engla80
    Alemonia skrev 2012-07-09 10:16:57 följande:
    Nu är jag på förlossningen och väntar på att få åka hem med lilla Moa som föddes 6:11 i morse. Just nu sover hon i min famn och jag ska också vila lite för någon sömn i natt blev det inte. Jag skriver mera när jag sitter vid datorn.
    Åh, Grattis till dig också!! :)
  • Engla80
    snoffsan08 skrev 2012-07-09 15:11:25 följande:
    Grattis till bebisar!!

För min del blev det inget vändningsförsök eller igångsättning idag. Malin valde att komma ut på egen hand i lördags kväll. Hon kom med fötterna först. 
    Grattis till er också!!! :)

Många bebisar som kommit nu... Varför kommer inte min??? Obestämd 
  • Engla80

Emmizen; Håller tummarna för att allt går bra och ni snart är hemma :)

• froggyL

Vi har för goa magar eller nåt :)

Engla80 skrev 2012-07-09 16:19:54 följande:
    Grattis till er också!!! :) Många bebisar som kommit nu... Varför kommer inte min???  

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • SommarDahlia

Grattis till alla nya bebisar! Känns som att alla bebisar redan kommit!

BF+1 idag å inget är på G. Gråter nästan på nätterna av smärta i kroppen men snart snart är det över hoppas jag!!

Snoffsan08: Gick allt bra trots att hon kom med fötterna först?   

*** Vilgot 16/10-09 och Bebisen BF 8/7-12***
  • Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-07-09 15:11:25 följande:
    Grattis till bebisar!!

För min del blev det inget vändningsförsök eller igångsättning idag. Malin valde att komma ut på egen hand i lördags kväll. Hon kom med fötterna först. 
    Åh det blev en liten Malin, va fint! {#emotions_dlg.flower}

Stort Grattis igen!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012