AAEV skrev 2012-07-10 00:25:21 följande:
Bf+11 nu då, tog en joggingrunda ikväll och nu har jag lite sammandragningar men inte så starka så jag tror nåt ska dra igång :(
fy vad jobbigt +11

kämpa på !!!
Engla80 skrev 2012-07-10 08:55:30 följande:
v39+1 idag då och verkar inte bli nån baby idag heller... Hade lite mensvärk i ryggslutet igår och magen va stenhård och jag kände mig lite hoppfull! Men sov gott inatt och nu är alla känningar borta
Hade varit bättre om barnen kom tvärt om... När jag väntade dottern va jag så himla inställd på att gå över tiden att jag inte fattade direkt att hon va på väg ens när vi blev inskrivna på BB (hon kom v 37+0). Denna gång hoppades jag på baby i början av juli men så verkar det inte bli!

Tänk om jag får gå tills jag blir igångsatt... Då kommer han inte för än i augusti... PANIK...

Håller så med dig
Så deppig idag och trött på detta. 39+1 idag och visserligen föddes de andra två flickorna vid denna tiden och går ju inte på övertid direkt. Men OOOORKAR inte mera nu. Vem skall orka med allt mitt gnäll idag ???
Igår vilade jag och idag skall jag städa igen ! Hoppas jag orkar ta en promenad också. Men får så ont i ryggen.
Vi ska INTE ha augusti bebeis !!!!