• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

Grattis till alla nya bebisar!!
    Undrar när vår kommer vilja titta ut! Bf-3 idag så får väl gott räkna med ett tag till...! Rynkar på näsan
    Just nu regnar det hela dagarna här i Falun så de vore toppen om bebis ville komma ut nu! Är svårt att fördriva tiden i regnet...
    Idag har ja bakat kärleksmums i tidsfördriv! Tungan ute
    Känner bara kraftigare sammandragningar emellanåt....

• FruSandra

Snoffsan
    Ja förstår vad du menar.. Känner likadant här ibland...
    Kram till dej och Malin

• down under
    Trolla75 skrev 2012-07-09 13:08:09 följande:
    Låter jättebra! du vet säkert någon mysig lekplats... vi kan ju ta med en fikakorg. Skrattande

Min gubb har också fått känna efter, dock var han motsträvig då han inte ville orsaka ev igångsättning... Vannas sovrum nere i källaren är inte klart än och det har han lovat ska vara klart innan lillebror kommer!

Men det är nog en vecka sedan och absolut inget hände.

Men häftigt att din gubbe kände bebis...
    Vad sa bm? gör dom hinnsvepning?

Min här i thn sa att det gör dom inte före bf+

Nä nu ska vi ut och göra stan... tänker då inte ligga mer i dag!!!

Ja vi skulle ju kunna åka ner till skräcklan, det är ju en bra lekpark plus att det finns kiosk o cafe där oxå!
    Synd att det ser ut att bli regn typ varenda dag nu framöver.. Jag inboxar dig mitt nr så kan vi ju höras av.

Min bm gjorde en hinnsvepning.. var öppen 2-3cm och tappen var mogen, frammåtriktad och till hälften borta så jag är redo att föda men han ligger fortfarande högt och är rörlig så det lär ju ta ett tag till Gråter
    Det är ju just trycket på tappen som saknas.. annars så hade han nog varit född nu.
    Fick en ny tid den 23/7 och har det inte hänt nåt efter det så blir jag igångsatt den 28/7 men så länge
    får vi ju verkligen hoppas att jag inte behöver vänta!       
    Har en massa sammandragningar nu men inga som gör ont... 
  • enilorac81

Grattis snoffsan! Fötterna först, häftigt, gick allt bra?

Nu "trillar" bebisarna ut här!

Idag var det egentligen BF för mig, men istället myser jag sen 30 juni med min lilla Elias.

Kram på er alla!

• Trolla75
    down under skrev 2012-07-09 20:55:03 följande:
    Ja vi skulle ju kunna åka ner till skräcklan, det är ju en bra lekpark plus att det finns kiosk o cafe där oxå!
    Synd att det ser ut att bli regn typ varenda dag nu framöver.. Jag inboxar dig mitt nr så kan vi ju höras av.

Min bm gjorde en hinnsvepning.. var öppen 2-3cm och tappen var mogen, frammåtriktad och till hälften borta så jag är redo att föda men han ligger fortfarande högt och är rörlig så det lär ju ta ett tag till Gråter
    Det är ju just trycket på tappen som saknas.. annars så hade han nog varit född nu.
    Fick en ny tid den 23/7 och har det inte hänt nåt efter det så blir jag igångsatt den 28/7 men så länge
    får vi ju verkligen hoppas att jag inte behöver vänta!       
    Har en massa sammandragningar nu men inga som gör ont... 
    Ja, jättebra! vi får trotsa vädret... Flört Trodde i o för sig att solen alltid lös i Vänersborg...

Du får helt enkelt hoppa runt så han "ramlar" ner... skönt ändå att det verkar på gång! både öppen och mogen. det kan inte vara långt borta.
    både 23e & den 28e låter på tok för långt bort... Vi får vräka ut våra killar, göra det mindre bekvämt för dem med andra ord.

I morgon vid 14 ska jag till min bm, men hon kommer inte kolla mig, det vet jag. Rynkar på näsan

Nu har hela familjen vart ute o gått på promenad, det går ju inte fort direkt men jag har i alla fall gjort mer i dag än på länge...
    Ligger gott nedbäddad och magen är stenhård, men inte en tillstymmelse av någon värk av något slag... *hoppas hoppas så*
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012