• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Trots vad jag skrivit innan slog vi till med en färdknäpp nu på morgonen. Har inte varit en lugn stund sen dess. Aaaaj, fast inga ordentliga värkar än. Men oooont! Dör :)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • SaJo81
    froggyL skrev 2012-07-12 10:13:38 följande:
    Trots vad jag skrivit innan slog vi till med en färdknäpp nu på morgonen. Har inte varit en lugn stund sen dess. Aaaaj, fast inga ordentliga värkar än. Men oooont! Dör :)
    kanske var värt färdknäppen då :P

• froggyL

Ja, jag hoppas det fortsätter..

SaJo81 skrev 2012-07-12 10:15:40 följande:
    kanske var värt färdknäppen då :P  

• Nicolee

Färdknäpp och annanas igår gjorde att natten var förjävlig. trodde ryggen skulle gå av,och magen gjorde ju rätt ont också, varken alvedon eller vetevärmare fungerade.
     började göra ont vid 11 och gav inte med sig förän efter 4 nångång. Störande att det inte kunde fortsätta och hända något. tror att slemmisen börjar har försvunnit nu, släppt i omgångar i 5 dagar, less på att inget kan dra igång ordentligt. MORR!

Men ska väl inte klaga alltför mkt, håller istället några extra tummar för dom som trampat över tiden!! heja heja!

• grahnkotten

Har varit på besök hos BM nu på morgonen: v 38 (37+1)
    Sf-mått: 36 cm
    Blodtryck: 125/75
    Hjärtslag: 143
    Vikt: +16 kg

Är som en zombie idag, även om det har varit en lugn natt utan värk! Känns som om jag kan sova dygnet runt!
    Provade på en färdknäpp igår, men utan resultat...! Attans. Får nog helt enkelt vänta tills bebben själv vill ut, blir nog bäst så!

• froggyL

Fler av er som provat färdknäppar? Som gått över tiden? Hur länge hade ni ont efteråt?

• Engla80

Igår kl 22.37 kom så vår lilleman till världen! 3800g och 52cm. När värkarna väl tilltog gick det undan ovh vi han inte va på fl mer än knappa timmen innan han va ute! Så all smärtlindring jag tänkt ta hans inte. Med berättelse när kjag har datorn tillgängligmed :) Vi är trötta, glada och a

• chess07

Grattis Engla!!

froggyL skrev 2012-07-12 11:38:22 följande:
    Fler av er som provat färdknäppar? Som gått över tiden? Hur länge hade ni ont efteråt?
    Bf idag och har precis provat en färdknäpp Flört Osäker på om det kommer fungera men det märks väl!
Svar på tråden Juli bebis 2012