• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Go FroggyL !!!! Gjorde aldrig färdknäppen igår. Hade för mycket sammandragningar och ont.
    Kanske får hoppa på mannen när han kommer hem. Men först en heldag i Varberg.

AAEV: håller verkligen tummarna. Du är den som verkligen inte ska behöva vänta mera !!!

Engla : stort grattis :D !!!

• anjiali

Då var vi kanske bara ett par tre stycken kvar ??? Som du sa Sajo. Det är ju bara början av juli. Ska vi hoppa in i augusti tråd så kan vi vara bland de första ut istället .

Sajo: hur var förlossning i vargerg ?!!

• SaJo81
    anjiali skrev 2012-07-12 13:55:24 följande:
    Då var vi kanske bara ett par tre stycken kvar ??? Som du sa Sajo. Det är ju bara början av juli. Ska vi hoppa in i augusti tråd så kan vi vara bland de första ut istället .

Sajo: hur var förlossning i vargerg ?!!
    haha jaaaa det kanske vi ska göra, i augustitråden borde man va bland de första i alla fall :P

Vi har inte varit där än, dom har visning klockan 18.00 tis/tors så vi ska dit i eftermiddag, väntar just nu på att karln ska vakna och mina föräldrar ska komma hit sen för att sitta barnvakt!

tror jag ska ta mig en dusch (passa på när grabbarna sover middag)

• froggyL

Klockan värkar och de kommer tätt. Men inte alls i den smärtnivån som sist. Vet inte hur jag ska tolka det, men får nog ringa ganska snart. Har intagit lite mat nu iaf, så nu e jag redo, och sista i neccessären packad. Här blire bebis ikväll eller imorgon :)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • froggyL

Ringt...trots 4 min emellan ska jag avvakta...de behöver bli längre än 30-40sek långa. Lägger det här av blir jag arg, men det känns inte som det :)

• anjiali

Hoppas det fortsätter !!!

Jag hade var femte minut och en och en halv minut långa. Ringde barnvakt och förvarnade och då la det av . Idag är det jätte lugnt.
    Låt det inte bli så för dig FroggyL.

• froggyL

Hoppas och tror på att det inte lägger av när jag e på BF +8 idag. Men man vet ju aldrig... Insåg förut att det är fredagen den 13:e imorgon >

anjiali skrev 2012-07-12 15:01:36 följande:
    Hoppas det fortsätter !!! Jag hade var femte minut och en och en halv minut långa. Ringde barnvakt och förvarnade och då la det av . Idag är det jätte lugnt. Låt det inte bli så för dig FroggyL.
Svar på tråden Juli bebis 2012