• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Tänk att i den operationssalen har jag varit med många gånger och plockat ut bebisar och det har gått super bra !!!

Lycka till FroggyL !!!

Låter som slempropp

• Woogie

Jag är också fortfarande kvar Idag fick jag ett litet ryck och gjorde rent babyskyddet, fixade den lilla bädden till henne som vi ska ha i sängen samt städade resten av övervåningen inklusive badrummet. Sen stack jag till min bästa kompis, som har barn i samma åldrar som mina och när jag kom hem så bajsade Noah mycket och surt. Så då ställde jag oss båda i duschen, sen gjorde jag mat, nattade barn och tvättade en maskin som nu hänger på tork. Så idag/natt får hon allt låta bli att komma för nu har jag ingen ork kvar alls.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • down under

Lycka till FroggyL!!!

Här e det tvär lugnt igen.. sitter och hoppas på att det ska börja göra ont snart, det började ju vid den här tiden igår..
    Suck, va segt det här är!!  

• nilepile89
    SommarDahlia skrev 2012-07-12 20:17:25 följande:

Låter sannerligen som slemproppen!! :)

va skönt :)
    froggyL skrev 2012-07-12 20:33:38 följande:
    E på väg in!

Lycka till :)
  • Trolla75
    anjiali skrev 2012-07-12 19:46:11 följande:
    Huumm vet inte om mannen är med på färdknäpp mer . Han känner sig nog lite utnyttjad. Å det är han ju också. Det är inte så att jag är gör sugen. Vill ju bara ha ut bebisen.
    Jaha... Tillbaka till ananas då.

Någon mer som mår illa ???
    Samma med min gubbe, blev sur för att han kände sig utnyttjad! men vadå? tänk lite på mig... vill inte vara med mer... och han sitter på botemedlet! Flört
    nilepile89 skrev 2012-07-12 20:09:08 följande:
    Nu idag fick jag ursäkta äcklet, en riktig snorig klumpig flytning som man harklat sig och spottat en loska. Det måste nästan vara slemproppen va ??? Nu är jag ju bara i 37+4 så blir väl ingen fl ändå
    Samma här, idag har bitar lossnat... segt snoraktigt...
    froggyL skrev 2012-07-12 20:33:38 följande:
    E på väg in!
    Lycka till!!!
    down under skrev 2012-07-12 21:32:54 följande:
    Lycka till FroggyL!!!

Här e det tvär lugnt igen.. sitter och hoppas på att det ska börja göra ont snart, det började ju vid den här tiden igår..
    Suck, va segt det här är!!  
    Här är det lite varannan dag känns det som... så hoppas att det sätter igång i morgon igen!
    Här har jag i stort sett legat o sovit hela dagen, har blivit jättetrött...

Så har tyvärr inte tänkt så mycket på lekplatshäng...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Maho81

Jag är i 37+2 idag och har de senaste dagarna börjat få ont i brösten och idag har det stuckit en del i dem. Någon Annan Som har/haft så? Och idag har jag fått springa på toa 4 gånger och var helt lös i magen =S

• grahnkotten

Maho81: brösten har varit ömma i omgångar under hela grav, men har inte haft stickningar som du beskriver. Men har däremot varit mycket dålig i magen denna veckan..och haft ont i magen-magen, inte bebismagem.. Tänker att det inte finns så mycket plats för resten av organen, så dem gör väl lite uppror nu på slutet. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012