anjiali skrev 2012-07-11 21:07:42 följande:
Snoffsan : jag minns inte hur det var efter tvåan med värkar och fogar :-/. Det var sex år sedan hon föddes så jag känner mig som nybörjare .
Hi hi hi, då hade du säkert jätte ont, eftersom du förträngt det

Nej, men skönt att du glömt bort. Det hade faktiskt jag med, men man blir snabbt påmind tyvärr.
Trolla75 skrev 2012-07-11 21:08:51 följande:
Grattis till alla nya

hänger inte riktigt med känner jag...
Snoffsan- visst är BOOB klänningen superfin, festligt att du ropat in en precis lika dan...

Vi har bra smak!
Vilken härlig känsla det måste vara för dig att det gick att amma, glad för din skull!
Har du mycket eftervärkar nu? det är nog det jag oroar mig mest för... har hört att de blir värre för varje barn?
Ja, det tycker jag var riktigt lustigt. Den sitter fint och är skön som tusan. Ja, vi har nog det
Ja, det känns underbart att kunna göra det, speciellt då jag var nära på att ge upp hoppet och be om tablett på BB. Men så kom ju häxmjölken iaf och jag ville göra ett försök och det gick ju

Tack ska du ha!!
Ja, jag hade det till imorse. Så ca 4 dagar höll det i för mig. Ja, det har vart värre och värre för varje barn. Det blir väl så eftersom livmodern blir större och större för varje barn oxå.
Dricker du fortfarsande ditt hsllonbladste? Tror att det är tack vare det som jag inte blödit så mycket. Blödde i stort sett bara i söndags. Avslag har jag ju, men inget blod.
Nej, nu måste jag gå och tutta Malin.
God natt tjejer!!