anjiali skrev 2012-07-11 16:43:39 följande:
Snoffsan : ger ju lite hopp att det kan starta då om det gjorde det för dig utan förvarning.
Vi är allt ett litet tappert gäng kvar med våra krämpor. Skönt att ni finns och att man får lov att gnälla.
Varit på badhuset med familjen idag och sen bm.
Alla värden var bra. Inget nytt där. Tips när man är orolig över fosterrörrlser är att man skall ligga på vänster sida och koncentrera sig på fosterrörrlser. Man skall känna 10 st eller mera annars ringa in för att prata med dom.
Hon gjorde även en koll av tappen. Den var halverad och precis som trolla var den en tratt. Yttre munnen var öppen två cm och inre munnen en cm. Hon kände huvud och hår och försökte reta tappen lite genom att dra i den. Hon gjorde INTE hinnsvepning därför hon var själv på mottagningen och var rädd för att sätta fart något där :-/.... Va fasen ! Det hade ju varit super om det blev lite fart.
Ny tid på tisdag.
Nu måste jag ju fråga den dummaste fråga :-/. Detta betyder väll att slemmisen är borta ??? Behöver inte leta efter den längre ????
Ja, jag hoppades på att kunna peppa er lite med det
Nej, som sagt det finns ingen garanti att slemmisen går. Har bara gjort det 1 gång för mig. Så ge inte upp hoppet bara för att du inte sett/ser nån slemmis. Det kan starta ändå