down under skrev 2012-07-12 09:32:21 följande:
Här har det oxå klockats värkar sen igår kväll..
Det började vid halv tio och pågick ända till fyra inatt.. först med runt tio min emellan o sen blev det runt 5-7 min..
Det gjorde riktigt ont och jag kunde inte sova alls.. tänkte att det nog snart var dags att iaf ringa in till fl.
Men sen slutade det strax efter 4.. såååå typiskt! När det höll på så länge så fick jag ju upp hoppet men nej då!!
Resultatet blev ju bara en i stort sett sömnlös natt, hann väl sova i ett par timmar innan sonen kom och nu är jag ensam med barnen tills 17 idag så jag kommer inte att kunna gå o lägga mig o vila/sova nåt! Känner att jag börjar få ont i halsen nu oxå!!
Är inte heller van vid dom här förverkarna då båda mina andra förlossningar startat helt oväntat och gått fort!
Det är väl den luriga trean alla pratar om.. 2 dar kvar till BF hoppas det händer nåt på riktigt ikväll!
Ang slemproppen så sa min bm att om man var öppen 2-3cm som jag var sist så finns det inte någon slempropp kvar..
Och eftervärkarna efter tvåan gjorde så helvetiskt ont så jag bävar verkligen för hur ont det kommer att göra nu med nr 3! Dom var ju fasiken nästan värre än fl värkarna och höll i sig mycker längre.. Nej usch, ångest!!
ja du !!! Då har vi det lika på det mesta idag. pust !!!