• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

jag kommer nog ringa när jag börjar misstänka något, här i Sthlm:s trakten är det ju typ fullt överallt, och vi har 40 min till Danderyds bb där det är tänkt att vi ska föda, men nu idag fick jag höra av en att de har fullt och att det paret fick dela rum med två andra familjer när de fött för att patienthotellet var fullt!

• anjiali

Tänker också att det kan vara fullt. Till Borås tar det 30 min och vbg eller Gbg en timma. Andra barnet kom ju som en raket.

Tycker det är svårt att veta. Med andra barnet vände värkarna från korta och inte jätte regelbundna till full förlossning.

• AKT83

FruSandra jag undrar också om jag fått en infektion för jag har nu ikväll feber och känner mig allmänt dålig överallt! När bör man ringa tro?

• HannaVirrpanna

Här kommer man inte få eget rum, utan dela med andra. Samma som sist... Helt värdelöst! Har aldrig varit mer stressad! Först och främst för att Johan fick lov att gå kl tio och sen för att man inte ville störa de andra. Hemskt natt!

Nu beräknas sex förlossningar per dag hela sommaren och sen semestrar på det! Dom flyttade till nya bb veckan efter sonen kom och det var med enkelrum där pappan har möjlighet att sova över... Men så blir det inte den här gången heller! Så sjukt att man som pappa inte har "rätten" att sova sitt första dygn med sitt nya barn. Då mamman behöver allt stöd hon kan få! Idiotiskt!

• FruSandra

Ellabella
    Hoppas dr blir samma för mej..

Sommardahlia
    Men de där är ju sp svårt.. De e ju inte så
    Man luktar rosor direkt. Dom sa till mig att de kommer lukta men om de luktar illa så ska man ta kontakt. Men vad som luktar illa är ju olika från person till person..

AKT
    Har du fått feber borde du kanske ringa?

Ja kom på att mitt onda kanske sitter mer mot urinröret... Jag blev tappad på 700 ml urin, då med en liten slang.
    Om de kanske är där de gör ont...?

De är lixom lite svårt att identifiera vart de inte kommer från...

• anjiali

FAN klockat värkar sen 18.00 minst. Började förbereda mannen lite och mamma som skall köra att det händer nått i magen. Gjorde mer ont än innan.

LURAD igen .... Tredje gången på en vecka med förvärkar. Gick och gjorde nr 2 på toa och sen klinga det av.
    Så här hade jag aldrig med de andra !!!

Blir ju rena Peter och vargen. Skall inte yppa ett ord nästa gång kroppen muppar sig. Det var väl det som blev av bms rotande där nere.

• Syster iKa
    AKT83 skrev 2012-07-11 22:17:22 följande:
    FruSandra jag undrar också om jag fått en infektion för jag har nu ikväll feber och känner mig allmänt dålig överallt! När bör man ringa tro?
    Feber är ett INTE ALLS BRA symtom!!! Ring förlossningen med EN GÅNG!!!
  • chess07

nu har det hänt något här iaf! 
    har börjat komma blodigt slem så nu går iaf slemproppen! hoppas värkar tar fart inatt, isf kanske våran bebis kommer på bf dagen som är imorrn!

• AAEV

Ja!, nu är det min tur att klocka värkar! Ca 15 minuter mellan just nu :)

Svar på tråden Juli bebis 2012