Engla80 skrev 2012-07-11 15:21:38 följande:
Roligt att vi är ett par stycken med känningar!

Vem hinner först??
Här har dock det blodblandade slemmet försvunnit men känningar har jag. Dock inte mer än var 10-15 minut typ och då varar värken ca 30-35sek... Har plockat undan, dammat och damsugit dotterns rum (så ett par gånger upp och ner i trappan) + varit i källaren och hängt tvätt och slängt in ny maskin. Funderar på att ta en promenad och se om de kan hjälpa på traven...
Sen blir jag konfunderad då han fortfarande rör sig mellan värkarna... Eller ja, jag känner att han buffar med fötterna typ. Kan ju hoppas det är som han försöker "spralla sig ner"
Snoffsan; Jag förstår precis hur du känner... Har själv slängt in frågor i tråden som ingen svarat på och gjort gnäll inlägg som inte uppmärksammats men så blir det nog lätt i en tråd. Kanske att andra inte känner igen sig, inte orkar för egna problem osv kan vara orsaken. Tycker det är skönt att du lättar ditt hjärta om det och har stannat kvar hos oss ändå
Tack snälla!! Nu blev jag glad
Jag kände Malin röra på sig då jag hade värkar inne på sjukhuset, så det är väl bara bra antar jag att du känner den lille.
Men har värkarna varit "regelbundna" med10-15 min under lång tid? Om det hållt på i några timmarså kan det mycket väl vara väldigt nära för dig!
Lycka till!!