• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Här händer det grejer! Spännande! Lycka till alla!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • Jamtlandstaus

Lilltjejan är nu 9 dagar, tiden går fort!
    Har som knivar i brösten fortfarande o det ena kan jag bara inte amma ifrån längre. Ska till Mammott imorgon för att kolla om jag drabbats av svamp på vårtorna eftersom smärtan inte ger med sig. Känns som om vi har någon form av sjukhustid varje dag...
    Bävar för natten.
    Jag ammar med två timmars mellanrum o det tar 1-1 1/2h, så sömn blir det lite för lite av! Ändå har hon inte kommit upp till födslovikt igen.
    Jag tappar fort i vikt o omfång o ligger nu på -2kg från utgångsvikt. Tuttarna har vuxit ännu en kupstorlek

• EllaBella02

Lycka till alla som är på G! Själv hittade jag en fästing på mig idag! Är supernojjig över fästingsjukdomar och att de ska kunna gå över till bebisen : ( Till råga på allt så fick lilltösen ont i magen förut och jag antar att det var för att hennes klantmorsa käkade blomkål.

• Tekla78

Oj, vad det skrivs. Nu orkar jag inte läsa mer ikväll (precis klar med sida 812!).

Tack för alla hälsningar! Vilket av tricken som hjälpte till bäst kommer vi aldrig att få veta ;) Tur att man tycker att ananas och räkmacka är gott :) Allt har gått otroligt bra hittills, värkarna startade runt 21 den 9/7 och allt var färdigt 23.55! Vid 17 dagen efter var vi hemma. Skriver mer om allt sen. Lillen använder mig som napp för tillfället. Vanlig napp börjar vi med när produktionen kommit igång ordentligt och jag vet att han har bra grepp och allt detdär. Han har inte fått något namn ännu. men vi har 2 att välja på.

Snoffsan08, kan bara säga hur jag funkar själv här i tråden. Läser ofta på väg någonstans, dvs på t-banan, i bilen när maken kör etc. Om jag skriver inlägg då blir det oftast mycket kort och begränsat. Radbrytningen funkar inte och vill därför inte kommentera fler inlägg i samma inlägg. Man vill ju inte heller "spamma med 5 inlägg på raken. Dessutom är jag glömsk och om jag vänt sida innan jag skriver kommer jag inte ihåg vem jag ska referera till. Man vill ju gärna läsa alla inlägg till slutet innan man kommenterar dessutom. Well, well, alla är vi olika Bra att du lättar ditt hjärta så ev. missförstånd kan utredas och kul att du stannar kvar trots att du kände dig förbisedd.

Nu ska jag förflytta mig till sängen o försöka sova, nattinatti:)

• SaJo81

Oj oj oj vad man fick läsa ikapp mycket efter att inte kollat läget sen i förmiddags! Verkar vara många som e på G nu! Spännande!

Här händer fortfarande ingenting :( känner mig allmänt gnällig och otrevlig...imon ska vi på visning på vbg förlossning och bb i alla fall, har aldrig vart där få grabbarna är födda i Gbg...

Apropå avslag anyhow hade jag det i underbara 10 veckor efter grabbarnas förlossning, inte skoj alls, hoppas på lite mindre denna gången men får la istället eftervärldar från helvetet för dom ska la bli värre andra grav.....

• HannaVirrpanna

Kan inte heller somna om... Gruvar dessutom för att vara ensam med vildingen hela förmiddagen då sambon är på träning från 9-11.30... Det låter lite men det är rätt drygt när man inte är så mobil. Det är ju lugnt då man är utvilad! Måste alltså somna... Är hungrig. Har ätit en nektarin... Kanske måste äta nått mer.

Jag blir så jäkla less på att aldrig få slem på pappret... Nått litet tecken kan väl visa sig snart?? Snälla!

Froggy: varför är du vaken?

• millifjor

Här händer det ingenting
    ont i huvudet och är allmänt hängig bara, har gjort en kanna med hallonbladste nu, får se om det vill sätta igång något!

Svar på tråden Juli bebis 2012