Oj, vad det skrivs. Nu orkar jag inte läsa mer ikväll (precis klar med sida 812!).
Tack för alla hälsningar! Vilket av tricken som hjälpte till bäst kommer vi aldrig att få veta ;) Tur att man tycker att ananas och räkmacka är gott :) Allt har gått otroligt bra hittills, värkarna startade runt 21 den 9/7 och allt var färdigt 23.55! Vid 17 dagen efter var vi hemma. Skriver mer om allt sen. Lillen använder mig som napp för tillfället. Vanlig napp börjar vi med när produktionen kommit igång ordentligt och jag vet att han har bra grepp och allt detdär. Han har inte fått något namn ännu. men vi har 2 att välja på.
Snoffsan08, kan bara säga hur jag funkar själv här i tråden. Läser ofta på väg någonstans, dvs på t-banan, i bilen när maken kör etc. Om jag skriver inlägg då blir det oftast mycket kort och begränsat. Radbrytningen funkar inte och vill därför inte kommentera fler inlägg i samma inlägg. Man vill ju inte heller "spamma med 5 inlägg på raken. Dessutom är jag glömsk och om jag vänt sida innan jag skriver kommer jag inte ihåg vem jag ska referera till. Man vill ju gärna läsa alla inlägg till slutet innan man kommenterar dessutom. Well, well, alla är vi olika
Bra att du lättar ditt hjärta så ev. missförstånd kan utredas och kul att du stannar kvar trots att du kände dig förbisedd.
Nu ska jag förflytta mig till sängen o försöka sova, nattinatti:)