HannaVirrpanna skrev 2012-07-13 03:49:12 följande:
Det är snart över aaev!! Snart har du ditt lilla hjärta i famnen! Ju ondare du får desto mindre tid är det kvar! Sen kommer du bglömma exakt hur ont det gjort! :) lycka till nu!!
Anjiali o Nicolee: är också intresserad av att veta hur era trix går! Har i vanlig ordning vaknat pigg och irriterad. Johan sticker från sängen direkt jag somnat. Vilket jävla sätt, enligt honom så (hör och häpna) snarkar jag! Jag känner mig kränkt! Skulle jag ligga som en fet karl och snarka? Jag som är så nätt. Nä, det måste va hans egna läten han vaknar av!
Eller så börjar han på riktigt bli rädd för mina gubbsjukefasoner! (tafsningar) men vad förväntar man sig när man har Umeås snyggaste kropp? Att jag inte ska objektificera?? Pff! Han är inget annat än kropp i mina ögon ;) Nää nu ljög jag. Oj vad jag svamlar.... Kanske borde försöka somna om.... Igen!
Mina trix har gått åt helvette, eller jag har iaf ingen bebis, vaknade som varenda morgon heeeelt utan smärta. värdelöst!
Min sambo påstår att jag har börjat snarka också¨, nu vet han hur jag haft det i flera år ;) haha jag tycker för tillfället att m,in sambo har Umeås snyggaste kropp, men det kanske finns plats för dom båda i samma stad? hihi ;P