• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Tack ALLA för värmande ord och tankar. Det betyder oerhört mycket !

Vet ju att det finns många som har det så jobbigt och värre än jag som fixar detta. Ska försöka vila mig i form och starkare.
    Vet inte varför jag är så övertygad att bebis inte kommer ???

Barnen och mannen (till och med kaninen) är hos min mamma och jag har sovit. Helt underbart !!! Godis och kärleksfilmer står på agendan.

• froggyL

För jag var trång och det behövdes öppnas upp mer när krystvärkarna kom. Var likadant sist. Trång i kroppen.

EllaBella02 skrev 2012-07-13 15:40:40 följande:
    Varför klippte dom dig vid förlossningen?

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • anjiali

Hanna virrpanna : självklart !!!
    Kanske blir lite väl tyst här inatt när mannen inte snarkar. Det gör ju du :p skulle nog kännas bra, men vi kommer behöva mera godis.

• smulan12

Vad skönt för dej anjiali. Se till att göra sånt som får dej att må bra och gör dej glad så ska du se att det släpper lite. Kram

• Charlottetott
    anjiali skrev 2012-07-13 17:03:56 följande:
    Tack ALLA för värmande ord och tankar. Det betyder oerhört mycket !

Vet ju att det finns många som har det så jobbigt och värre än jag som fixar detta. Ska försöka vila mig i form och starkare.
    Vet inte varför jag är så övertygad att bebis inte kommer ???

Barnen och mannen (till och med kaninen) är hos min mamma och jag har sovit. Helt underbart !!! Godis och kärleksfilmer står på agendan.
    Hoppas att din BM kan hjälpa dig att få igångsättning tidigare.. om de nu inte är så att bebisen faktiskt tittar ut iallafall. E själv deppig och har börjat tappa hoppet om att de kommer komma någon bebis... ? 
    Har också laddat upp med en stor godispåse som tröst för att inget hänt... 
  • AAEV

Olympia kom till världen idag kl 13.36 efter en väldigt snabb förlossning! Hon kom i vidöppen kronbjudning så det var jobbigt
    På slutet o de satte sugklocka. Behövde inte sy något alls och är väldigt pigg :) 3450 g och 51 cm var vår prinsessa!

• froggyL

Grattis AAEV!! :) skönt att du e hel. Blev så för mig sist med, men gick sönder totalt...

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • Trolla75
    AAEV skrev 2012-07-13 20:14:28 följande:
    Olympia kom till världen idag kl 13.36 efter en väldigt snabb förlossning! Hon kom i vidöppen kronbjudning så det var jobbigt
    På slutet o de satte sugklocka. Behövde inte sy något alls och är väldigt pigg :) 3450 g och 51 cm var vår prinsessa!
    Grattis till tösen! vad betyder vidöppen kronbjudning?
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012