• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Tack alla :) e så lycklig. Och trött. Eken: usch då, vad jobbigt. Får hoppas du blir piggare snart! Bb ligger åt andra hållet vid hissarna, vi bor åt andra hållet,på vån 8. Vet inte hur länge vi blir kvar. Imorgon kl 8 står barnläkarkollen på schemat, innan dess ska vi ha ätit frukost. Har själv jobbigt att gå efter klipp och stygn. Sitter ogärna upp och gör ont att vända mig i sängen/sätta mig upp. Tröttheten du har nu känner jag igen från min graviditet...men fick ju upp mina värden tillslut. Ja, förlossningen gick fort. Trodde jag skulle få åka hem igen när vi kom hit, men var ju öppen 6cm när jag blev undersökt! Blev jättechockad! Sååå mkt enklare det var vid andra förlossningen!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • froggyL

Anjiali: skickar ännu mera styrkekramar. Vet hur ännu mera knäckt man kände sig när man läser om alla andra som får bebis också... Kraaaam!

• froggyL

Nicolee: styrkekramar till dig med!

• grahnkotten

Äntligen en pigg dag! Har varit på botten denna vecka, men lite sömn och mycket trötthet! Men idag känns allt mycket bättre, dagen får lite snabbare och snart är det helg och mannen är hemma igen! Skönt! :)
    Tänk om man kunde få vara så här pigg hela tiden! Man kan ju alltid hoppas!

Nu blir det lite fila för min del, onödig att börja gå ner i vikt nu på slutet! ;)

• smulan12

Grahnkotten. Jag piggnade till dagen innan Noah kom. Sov inte ens middag den dagen. :p

• grahnkotten

Smulan12; man kan ju alltid hoppas, även om min nya teori är att inte tänka på att bebis ska komma än! :)

• smulan12

Hehe ja det kanske funkar Grahnkotten. Jag gick och hoppades att han skulle komma den veckan han kom, men trodde verkligen inte att han skulle göra det. :p

Svar på tråden Juli bebis 2012