anjiali skrev 2012-07-13 10:42:30 följande:
Totalt melt down och psykakuten nästa.
Nu är ALLA bebis saker borta. Undanstoppade i förrådet. Måste ju ändå tvätta om allt som stått och väntat. Till och med sängen har jag skruvat isär. Mannen kommer inte bli jätte glad . Tog en evighet att sätta ihop den men förvånansvärt snabbt att skruva isär :-/...
Ringt hem mannen från jobbet och bett han ta barnen och bo hos min mamma. Helst hela helgen men sa bara till imorgon.
Då kanske det inte känns så ångest fyllt att vara själv med dom nästa vecka igen.
Föda barn kommer jag inte göra. Helt övertygad om detta och det är skönt att slippa se vagnen och alla saker.
Bf på måndag men känns som övertid då de andra barnen kommit innan bf. Var själv med barnen i över fem veckor i julas. Tog examen i Halmstad och bor i Borås. Samtidigt som vi hade vattenkoppor, magsjuka allihopa och influensa. Det var de jobbigaste fem veckorna jag varit med om. Med gravid illamående på det. Därför tror jag inte jag är rustad för att gå här själv igen med barnen igen.
Har under år funderat på om jag orkar gå igenom en graviditet igen med kroppen. Längtan efter ett barn till blev större än oron över graviditeten. Men nu är det jobbigt ... Känner mig så äcklig och instängd i kroppen och här hemma. I vanliga fall hade jag tagit på mig löparskorna och musik och dragit ut i skogen och sprungit. Nu orkar jag knappt gå på toa.
Usch och fy. Styrkekramar till dig!!!! Har själv en kass dag bara gråter och gråter, vet inte riktigt varför men :/