• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Min gjorde inte heller någon nytta. Men som du säger !!! Man fick mysa lite. Kan ju dröja ett tag sen.

• anjiali

Så nu har jag ringt till förlossningen och vi ska åka in efter att ha ätit.
    Känns skönt faktiskt !!!

• millifjor

Vad bra Anjiali!
    Kände inte heller något efter färdknäppen, snarare att jag fick mindre sammandragningar, haha.
    Ingen bebis inatt heller, här verkar det inte hända ett skit! Får nog ställa in mig på att gå över tiden, trodde jag skulle slippa det för ingen i min familj har behövt det
    Aha, man vet ju iaf att det kommer en bebis till slut, hoppas jag, man kanske bara är skengravid :-S

• Trolla75
    anjiali skrev 2012-07-15 08:11:31 följande:
    Så nu har jag ringt till förlossningen och vi ska åka in efter att ha ätit.
    Känns skönt faktiskt !!!
    Bra att ni åker o kollar! Lycka till!

Jag tyckte också att det var skönt att få komma in och få veta att allt såg mycket bra ut!
    2½ timmes sömn fick jag, sedan vaknade jag av en jättevärk, men nu är det lugnt!

Jag andas, är tung & avslappnad = jag kör min dykteknink...

Herrn här hemma kände sig definitivt inte bekväm med färdknäppen, den blev bara lite halvdant... nu får han skylla sig själv!
    Kommer nog ta flera år innan jag släpper till igen Flört

Kämpa på nu alla som går o väntar!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Maho81

Jag får inte sammandragningar av färdknäppen förrän någon dag senare =) Så avvakta och se! Alternativt kör ni en färdknäpp om dagen i några dagar så kanske sd sätter igång snabbare =)

HannaVirrpanna skrev 2012-07-15 05:23:18 följande:
    Inte ens en ond sammandragning efter färdknäppen. Men jag ångrar den verkligen inte :) mys!

• millifjor

Då ska det färdknäppas!

Jag har ju sammandragningar typ hela dagarna mer eller mindre, men inga gör ju ont! tänk att man går och längtar efter att det ska börja göra ont,hehe. Har gjort en kanna hallonbladste nu som jag ska hälla i mig snart, får se om det hjälper till lite, det har ju iofs inte gjort det hittills men skam den som ger sig

• froggyL

Anjiali: tänker på dig! Lycka till!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • EllaBella02

Lycka till ni som är på G! Här hemma kämpar vi med liten bebis med magknip till och från. Det gör så himla ont i en själv när man ser att de har ont. : (

• chess07
    EllaBella02 skrev 2012-07-15 11:40:57 följande:
    Lycka till ni som är på G! Här hemma kämpar vi med liten bebis med magknip till och från. Det gör så himla ont i en själv när man ser att de har ont. : (
    tråkigt med magont... när mamman äter jordgubbar, lök och mjölkprotein brukar ge dem små magont... prova nån dag utan...
Svar på tråden Juli bebis 2012