• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • HannaVirrpanna

Anjiali: men du har bf om två dagar så inget är omöjligt!

Har också vattninga flowings till och från. Vad var det för tecken? Att tappen mognat? Då kanske nått vill ut "snart"?

• froggyL

Anjiali, det låter som att din kropp är väldigt redo nu. Så det är nog inte mkt som behövs för att det ska sätta igång. Hoppas du börjar känna nåt snart...!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • Engla80

Så skönt att va hemma! och super tack för alla gratulationer Hjärta

Grattis till de små liven önskar jag Eken, Froggy L och AAEV!! 

Styrke tankar, kramar och allt skickar jag till er som fortfarande väntar och inte mår hundra... Vill inte vara klyshig men det är sååå värt väntan!! Håller tummarna för att ni också snart är på gång och snart, snart har era små liv i famnen Skrattande

• snoffsan08

Har inte varit inne på några dagar. Inte haft tiden riktigt till det Flört

Men jag gratulerar er som fått era små nu oxå. Engla80, Froggy L, AAEV och eken!!   Stort grattis till er!!!

• anjiali

Ringde förlossningen och hörde med dom. De var lika tveksamma som jag på att det var vattnet. Jag skall avvakta under dagen och höra av mig igen om det fortsätter.

Men nått händer nog med kroppen oavsett känns det som. Hoppas hoppas.

Nu ska jag ge mig på trettioelfte försöket att sova :p.

• EllaBella02

Jag har istället småpanik över att jag känner att jag har lite ont i halsen och är livrädd att smitta lillan med någon förkylning. Det är väl inte så jättebra att vara snart 3 veckor och förkyld?

• down under

Det blev ingen promenad, jag började dammsuga lite ist och värkarna kom med 10min mellanrum ett tag..
    Efter ett tag så blev det tätare och kommer nu med 4-5 min mellanrum och gör skitont!
    Har inte ringt fl än, har ju rätt nära in.. och är hellre hemma än där så länge jag kan!
    Nu får dom fan inte avta! Vill ha bebis idag!!! 

• SaJo81

Nu har mina barn åkt med mina föräldrar till sommarstugan för en veckas (eller mer) semester.... Ajaj vad ont det gör i mammahjärtat! Men samtidigt så passar det utmärkt att vila upp sig lite nu, 5 dar till BF nu ( hoppas att vi kan passa på att föda barn medan grabbarna är borta)

Svar på tråden Juli bebis 2012