Grattis Anjiali, äntligen! :o)
Här är samma status som innan, förvärkar om natten, oregelbundna och de kommer aldrig under dagtid. Ingen slemmis, inte ens lite och inget vatten. Men men, tänker fortfarande försöka att stressa av, läsa en massa och ta det lugnt. Nu är ju mannen hemma också, en himla skillnad! BB-väskorna nästan helt klara, bara typ välling och deo kvar, sånt som får åka i just då. Igår städade mannen min bil invändigt (det var rätt grusigt, sandigt och stökigt med vinterkläder (!) och bebisleksaker här och där) och satte in bebisskyddet, så det är ytterligare en detalj på plats.
Säng, skötbord, blöjor, bebisskydd och kläder är check således. Idag ska vi städa nedervåningen (tog övervåningen i slutet på förra veckan) och sen tänker jag med gott samvete bara luta mig tillbaka och vänta. Troligen kommer hon väl då, just när jag tänker vila :o)
Hur många är vi kvar nu? Det är ju faktiskt bara mitten av månaden... Det känns som om vi är typ 3 kvar eller nåt?
Förra gången var jag också bland de sista, men då var jag beräknad till den 31/8 och det var också då han kom.
"Skönt" att höra att det är krämpor efteråt också, om man nu hade glömt det (förlåt alla ni som mår sådär), det hjälper på den där desperata längtan lite iaf.
Nu: biblioteket.