• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    ToKar skrev 2012-07-15 19:23:55 följande:
    När bebisen rör sig rinner det mellan benen? Känns tydligt. tänkte lukta men har bindor som luktar kamomill, haha. Har lagt i papper ist. är det så man ska göra? Senast gick allt vatten på en gång så är inte van vid analyserande av fostervatten... Har mkt flytningar mem det här känns mer vattnigt. precis som att jag småkissar hela tiden och det kommer som sagt mer när bebis rör sig... Åhh... vad ska jag göra? Tänk om jag bara inbillar mig... :-/
    Ring fl och rådgör! Men prova med papper, mest troligt kommer de be dig göra som jag. En binda några timmar och är den rejält blöt då ska ja kontakta igen.
  • anjiali

Oj vad många läckor !!!

Har fortfarande rejält ont emellan åt och flåsar å stönar. Men dom är korta och kommer med ca 7-8 minuter emellan. Har skickat iväg barnen. Dom blir bara oroliga. Hoppas kunna presentera lillasyster snart. Dom är så spända.

Men än vågar jag inte hoppas på att det är p g.

Heja alla med läckor och slemmigast . Hoppas på mera bebisar i tråden !!!

• ToKar
    chess07 skrev 2012-07-15 19:39:10 följande:
    Ring fl och rådgör! Men prova med papper, mest troligt kommer de be dig göra som jag. En binda några timmar och är den rejält blöt då ska ja kontakta igen.

Haha. såg nu att du hade skrivit om det ovanför ska iaf testa det du skrev och sedan ringa fl om det kommit mkt
  • EllaBella02

Tycker inte ni att andningen är lite creepy på dom små när den är så oregelbunden till och från? Jag måste peta på henne ibland när det är som att hon håller andan.

• owner

BF+5 idag! Hmm, inte ens nån liten feeling att nåt är på g....nu vill jag ha detta överstökat!

• Woogie

Anomali = Anjiali såklart...

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • juliaannaeva

hej har en liten undran, är bf till 27/7 men var inne för en vecka sen för starka värkar.. och då var jag 2 cm öppen och livmoderstappen hade halverats... och slemproppen gått, är de någon som vet hur länge man kan gå utan slempropp?
    har värkar varje dag men inte så kraftiga eller att dem gör så ont :/

Svar på tråden Juli bebis 2012