• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Grattis Anjiali, hoppas allt gick bra!

Här har jag iaf bebisen kvar i magen, hon trivs! Mår illa idag igen i vanlig ordning och har ont i magen, men det brukar släppa efter ett par timmar så det lär ju inte betyda nåt
    Glädjer mig åt att det MAX är 17 dagar kvar, hoppas det går fort
    Snart kommer min syrras minsting hit o ska vara här med mig heela långa dagen, hon är 4 år och rätt lugn att ha som tur är

• HannaVirrpanna

Vaknar som vanligt alldeles för tidigt. Inte en känning. Hoppas på mer av slemproppen eller blod, men inget! Blir så himla less!!

Jag längtar efter den som gömmer sig i magen!! Mamma kom och hämtade sonen igår kväll för att hon fick abstinens. Tänkte att då passar det väl bra att föda! Men tydligen hade kroppen andra planer! Jag är så himla trött på det här!!

• Alemonia

Grattis anjiali!

Jag lider med er som bara går och väntar och håller tummarna för att det snart är eran tur.

FroggyL: Det låter inte så kul med din kropp. Jag satt första tiden på en handduk eller tröja som jag format till ett U för att öka avståndet mellan underlivet och sitsen något. Men det blir bättre framöver så gör bara det som gör minst ont nu och ta hand om dig själv också (och inte bara bebisen).

• ToKar

Grattis anjiali! Vad snabbt det gick

Jag har 6 dagar kvar till bf. Nu hoppas jag att det här är sista veckan, det känns så iaf... Det var inget fostervatten har jag kommit fram till. Färdknäppade igår och hade en helvetes mensvärk igårkväll och inatt. Det tog ganska bra den här gången håller tummarna för er andra . Speciellt ni som går på övertid..

• smulan 75

Grattis till alla som fått era bebisarGlad
    Lite avvis,väntar med sammandragningar på min "bubbla" 3 dagar till bfTungan ute

• Trolla75
    anjiali skrev 2012-07-16 06:26:15 följande:
    Klockan fem föddes våran tredje dotter . Vi mår bra! Skriver meta sen.
    Grattiiis!!!

Här är det 4 olidliga dagar kvar till bf, vill vara där nu!!!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Maho81

Grattis, äntligen! =D

anjiali skrev 2012-07-16 06:26:15 följande:
    Klockan fem föddes våran tredje dotter . Vi mår bra! Skriver meta sen.

Svar på tråden Juli bebis 2012