• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • smulan 75

Var nyss hos BM på kontroll,snacka om att jag är vimsig,har BF imorgon 17/7 trodde hela tiden det var 19/7 har helt missat att de ändrade Bf efter sista ULSkrattande Har inget hänt tills nästa måndag så skulle hon ta hinnorna då. Någon som gjort det? Blev det någon effekt?

• HannaVirrpanna

Frusandra: jag har jobbat mer än heltid hela året så jag vill gärna att dom räknar med det i SGI:n. Fick i alla fall inte tag på vickande chef men fk var förstående och gav mig hela juli ut med att få in papper! Skönt!

Anjiali: skönt att allt gick bra!

Smulan: haha! Det viktigaste datumet och du glömmer ;)

• down under

Grattis anjali !! Jag är kvar på bb och snusar bebis.. dom var ju tvungna att sätta in en kateter och jag måste ha den i 3 dygn Trodde jag skulle få åka hem imorgon men måste stanna tills på tors. Det är mysigt med en liten bebis men min lille Kian sover inte så bra. Han vill bara snutta hela tiden så jag får inte sova och mina bröstvårtor Gör sååå ont! Hoppas mjölken rinner till snart så han kan bli mätt och kunna komma till ro så vi båda får sova lite.. Trolla, går inte att skicka pm till dig via surfplattan så jag skriver här! Jag ligger på rum 21 om du kommer in medans jag är kvar. Skicka sms då. Hoppas vi hinner ses nåt, känns det som att det kan vara på G? Lycka till ni andra som går och väntar, snart är det eran tur!

• froggyL

Hi hi smulan. Åt rätt håll iaf med datumet :) Kul å läsa Anjiali och att det gick bra :) jag hade inte heller minutlånga värkar, de ville jag skulle vänta tills dess innan jag åkte in, men det sket jag i, tre timmar efter samtalet. Tur det, annars hade jag fött på väg 180!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • millifjor

o jag cär också kvar BF på onsdag, men det lär ju dröja ändå. Lika bra att bara acceptera läget, fast det är ju sååå svårt att vänta, är en otålig person annars så det här med att inte veta när var hur bebisen kommer är verkligen inte min grej, tycker man borde få veta ett datum och klockslag när det drar igång

• Charlottetott

Åhh nu e jag inne på förlossningen.
    Värkarna kommer med ca 6 min mellanrum men dom har blivit starkare än va dom var inmorse/fm. Trotsade de och åkte till leklandet med sonen och några kompisar. Vid halv tre kände jag att de blev starkare ich bär åka hem så länge jag kan köra. Hemma tog de fart och blev starkare.

Ringde in till östra i gäteborg där jag helst ville föda. Men de är helt fullt. Hon sa att de fanns två platser kvar i mölndal sen är de utanför göteborg man får åka. Så hon tyckte jag skulle åka till mölndal och koll läget me tanke på att kG är omföderka och de kan gå fort...så nu ligger jag här
    Med ctg mm.. Får andas mig igenom värkarna men ii mellan mår jag toppen och kan skriva här;)

• Charlottetott

Nere på 4 min mellan.. Och ont gör de!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012