• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Jag kommer ihåg att jag kände ett tryck nedåt några dagar innan tösen föddes, men det gjorde inte ont direkt utan mer obehagligt. Sen vid själva förlossningen så var det ju ett enormt tryck nedåt.

• anjiali

Oj här händer det grejer. Flera som får bebis snart ju . Kämpa på nu !!! Andas å flåsa . Lycka till.

• SaJo81

Åh herre min je... Är det så här jävligt att föda barn så har jag ångrat mig...blev ju hemskickade i morse för att det inte riktigt satt igång mer än vattenavgången, nu jävlar gör det ont och det är säkert bara i "början" ändå...lyckades av ren utmattning somna i alla fall och har sovit till och från i två timmar , är fortfarande astrött men lär inte kunna sova mer om detta inte avtar igen.... Nu får benen behaga sig ut, såhär pallar jag inte gå runt till imon förmiddag när vi ska in på koll igen..

• EllaBella02

Efter att mitt vatten gick så tog det 6-7 timmar innan jag var öppen 3 cm och lades in, åkte också hem en gång men sjutton va ont det gjorde. Men kroppen vänjer sig och när smärtan blir värre då har du börjat producera endorfiner som hjälper. För att inte tala om bedövning, lustgas och andra grejer du kan ta till om du behöver. Det här fixar du galant : )

• nilepile89

Ojoj, här har det allt hän grejer lycka till alla ni som är på gång :) snart har ni era små. Idag har man kommit ner på ensiffrigt, 9 dagar men vem vet i gbg får man ju gå över sååå länge.

• chess07

äntligen känns det som något är på G!  massa slemmiga blodblandade flytningar och milda värkar som varierar mellan 5 och 10 min! inte så ont än men vissa måste jag andas mig igenom. Bebis kom igen nu tryck på! :)

• Maho81

Är det bara jag som tycker att tråden har tacklat av väldigt mycket? =)

Svar på tråden Juli bebis 2012