• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Lycka till! Nu kommer bebbe snart! : ) Lärdomen från igår är att jag kan lägga till Snickers och grillkrydda på listan på saker jag inte kan äta : )

• SaJo81

Falskt alarm.....eller ja det konstaterades vattenavgång men alla värkar försvann nästan igen när vi kom in så nu e vi på väg hem igen...

• ToKar

Sajo81. Kämpa på, promenera runt så kanske det tar fart. Mitt vatten gick nyss, precis som förra gången. Vi är på väg till förlossningen. Förra gången var han ute på 12 timmar så det kanske går fortare nu.. får promenera nt lite på sjukhuset så kommer nog värkarna.. har mensvärk nu Jag kommer få bebis på exakt det datumet vi önskade. Jag och min man träffades, förlovade osa och gifte oss den 20e. Plus att sonen föddes den 20e...

• SaJo81

Så fort vi lämnat förlossningen satte värkarna igång igen:/ sitter o käkar frukost på mc donalds nu...hoppas på lite sömn när vi kommer hem

• vermilion

På väg till förlossningen nu. Så får vi se om lillen kommer idag eller imorgon. Nervöst!

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • HannaVirrpanna

Oj va många som får idag!!! Kämpa på!!

Har fått sova rätt bra i natt ! Fast från kl fyra har hon bara velat ligga på mig och hon har äntligen blivit intresserad av att amma :) känns skönt!

Jag måste säga att jag inte alls är lika öm den här gången! Med sonen minns jag att det gjorde ont att gå och gick första promenaden efter tre dagar. Nu känner jag att jag lätt skulle kunna gå en liten promenad! Kanske beror på att det tog 3 minuter att få ut henne. Att hon inte låg och skavde så länge :) ja... Vad vet jag!

Idag blir det läkarkoll och förhoppningsvis hemgång! Sambon har dock morgonträning så han missar kollen och imorgon då det är pkuprov så kommer han inte heller vara med för då är han i Skåne på bortamatch. Jag har gett honom ett ok så jag får skylla mig själv. Sen är det ju två veckor till nästa bortamatch så vi får massa tid tillsammans. Åker med barnen till mamma o pappa, så får jag avlastning delux! :)

• millifjor

Kul för er att det är på gång!
    Inte ett dugg avis...
    Trodde mitt var på G igår kväll, fick en massa värkar, gick då en promenad o när vi kom hem igen så försvann allt
    Så nu sitter man här igen o bara mår illa i vanlig ordning, blir snart galen på dessa förvärkar!

• Nicolee

Alltså trycket neråt är stört, är öm i nederdelen av magen och det trycker och stramar. Har fått gå på toa lite oftare än vanligt och mår lite lätt illa. Har hållt i sig sen mitt på dagen i går. Så här vill jag ju inte gå runt nå länge, kan ju knappt röra mig utan att måsta tex kissa. BF om 2 dagar, nu är hon mer än välkommen att titta ut. Ngn annan som upplever det konstanta trycker nerå, det gör mer eller mindre ont? Kanske dum fråga då alla verkar föda osv :p

• froggyL

Nu händer det grejer här :) lycka till!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
Svar på tråden Juli bebis 2012