• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Jo, men man har ju inte samma tid när bebisarna har kommit men jag tror nog alla som har skrivit är här då och då. Jag skriver ju från min iPhone så då kan man kolla lite oftare. : )

• Maho81

Jag tänkte mer på alla vi som fortfarande väntar på våra guldklimpar =) Ni som redan fått förstår jag absolut att ni inte har tid =)

• grahnkotten

Efter ytterligare en natt utan sömn pga vansinnig smärta i örat fick jag äntligen en remiss t öronmottagningen! Ingen trevlig upplevelse men nu har jag fått starkare smärtlindring å antibiotika..! Skönt, hoppas det nu vill avta!

• ToKar

Vi fick en tös 4h efter vattenavgång. 3835g och 51 lång. helt bedårande

• Maho81

Grahnkotten: hoppas verkligen att det hjälper åt dig nu, inte ok att behöva ha ont =/

• SommarDahlia
    Maho81 skrev 2012-07-20 12:53:30 följande:
    Är det bara jag som tycker att tråden har tacklat av väldigt mycket? =)

Jag läser nångång då och då men kan i ärlighetens namn säga att jag inte orkar skriva. Jag är idag på BF+12 och inget händer, ska på kontroll på måndag (BF+15) men läkaren har i stort sett lovat att han INTE kommer sätta igång mig då heller trots otaliga problem som exempelvis; händer som är så svullna att dom somnar hela tiden, illamående, psykisk utmattning, ingen sömn, ett misstänkt sprucket revben, nästäppa de senaste månaderna och mer därtill... 

Jag har inget att tillföra tråden just nu mer än min bitterhet och den vill jag bespara er. 

• SaJo81

Grattis ToKar:)

Här har det precis dött ut helt, inte en känning på en timme nu bortsett från att det fortfarande sipprar fostervatten då och då...det här kommer la ta tid....

Svar på tråden Juli bebis 2012