• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • nilepile89

En fråga varför känner jag av så mycket molvärk vid sittande?? Haft mensvärk hela dagen typ men känner av det mest när kg sitter spelr ingen roll om jag ändrar ställning. Irriterande för känns inte på nåt annat vis som att bebis vill komma

• Maho81

Jag har också mensvärk, och speciellt när jag sitter. Igår hade jag hemsk mens- och ryggvärk men idag är mensvärken rätt diffus och liksom moler i bakgrunden.

nilepile89 skrev 2012-07-20 16:58:58 följande:
    En fråga varför känner jag av så mycket molvärk vid sittande?? Haft mensvärk hela dagen typ men känner av det mest när kg sitter spelr ingen roll om jag ändrar ställning. Irriterande för känns inte på nåt annat vis som att bebis vill komma

• Maho81

Jag har känt minskade fosterrörelser igår och idag, alltså jag känner den men inte sp mycket som förut. Vi var in till förlossningen för två veckor sen och när den fick ctg på magen så tog den fart igen =) Är det något jag behöver oroa mig för tror ni? Känns drygt att åka 10 mil enkel väg igen för ingenting haha... Jag är på 38+3 idag.

• millifjor

Jag är nu på +2 dagar
    Ja man blir ju inte bara liiiite avis på alla som fått, man blir galet avis, nästan så att man tror att ungen kommer stanna här inne för all evighet,haha.
    Men nu har jag ätit en kexchoklad så då mår man lite bättre igen, har känningar hela tiden men det blir ju inget av dem, får väl glatt vänta!
    Kom på en annan grej med, att vi har ju fått kämpa för denna bebis i en massa år så jag ska väl ändå vara nöjd att jag till slut blev gravid, det kunde ju fortfarande ha varit så att man gått o väntat på plusset nu, så jag ska njuta den här sista tiden, det är ju kul att vara stor, tjock och inte kunna röra sig osv

• Maho81

....och bara därför började den greja runt i magen sp den blev väl skrämd av tanken på ctg *mohahah* =D

• SaJo81

Efter att det varit dött i flera timmar kom det nu en go slemklump (antar att det är proppen då eller) och sen började det verkligen rinna fostervatten igen och molvärken kom tillbaka...*suck-* nu när ma ändå e inne i slutskedet tycker jag baskemej att bebisen bara ska komma ut...

• Maho81

Jag byter gärna med dig =P

SaJo81 skrev 2012-07-20 17:16:49 följande:
    Efter att det varit dött i flera timmar kom det nu en go slemklump (antar att det är proppen då eller) och sen började det verkligen rinna fostervatten igen och molvärken kom tillbaka...*suck-* nu när ma ändå e inne i slutskedet tycker jag baskemej att bebisen bara ska komma ut...

Svar på tråden Juli bebis 2012