Märker också att det är mindre aktivitet här nu, men så är det väl när man antingen har fått sin bebis, eller är så jäkla trött på att vänta på den...
Själv har jag haft ett par ihopbryt igår och idag... bara gråtit och inte orkat någonting och känt mig allmänt värdelös, både som mamma och som fru. Orkar inte, gnäller och skäller bara, vill inte, kan inte... Urk! Dammsög nu när mannen kom hem och när han bara stängde av dammsugaren och sa att jag skulle sätta mig och ta det lugnt så började jag gråta över det också, för att han förstod. Stackars karl!
Så nu sitter jag vid datorn (har skrivit mest från telefonen innan) och äter godis och tar det lugnt. N sover middag och G leker på sitt rum. Nice!
Har en annan sorts smärta idag, mer stickande nedåt, samt ut på sidan där hennes rygg är. Gör riktigt irriterande ont, snarare än jobbigt om ni förstår skillnaden. Annars, ingen slemmis och inget vatten. Någon liten pissvärk då och då, särskilt märkbara i liggande läge, men annars nada. Det märkliga den här gången är också att jag har haft tre datum att förhålla mig till: 13/7 var det jag trodde på baserat på sista mens, ÄL osv. 18/7 som BM satte efter KUB-testet och 22/7 som maskinen satte efter KUB-testet (BM valde då ett datum mitt i mellan). Så antingen är jag +2 dagar eller -2 dagar beroende på hur man ser det... Eller +7 dagar om jag nu tror på mitt eget.
Att jag börjar känna av förvärkar på dagen i sittande ställning känns dock som ett steg i rätt riktning.