• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • down under

Trolla, jag får gratulera här oxå! Grattis!!
    Har du kommit hem nu?

Här är det rätt ledsamt, min plastpappa dog igår kväll =(
    Det känns så konstigt att han är borta och att jag inte hann träffa honom innan.
    Han hann få en cellgiftsbehandling sen blev han så dålig så han bara fick ligga på sjukhuset
    och försöka bli starkare igen men det gick inte..  
    Min riktiga pappa ligger också på sjukhuset, han hade fått en infektion i sin portacat så dom tog bort den och
    skulle sätta in en ny på andra sidan och lyckades istället med att punktera hans vänstra lunga!
    Hur fan lyckas man med det!?!   
    Så nu är hans 3e cellgiftsbehandling uppskjuten tills vidare.. hur mycket ska han behöva gå igenom?
    Cancern slutar ju inte direkt att sprida sig och dom har redan gett honom 6 mån till ett år kvar att leva och nu vet
    vi inte vad som händer efter det här!

Jag orkar verkligen inte mer! Det är skönt att man blivit av med magen  och att man har en gullig liten bebis
    och gosa med men det är verkligen svårt att känna glädje just nu..

Förlåt för negativt inlägg, ville bara skriva av mig lite!        

Lycka till alla som e på väg att få bebis!  

• Maho81

För två timmar sen så började det helt plötsligt kännas väldigt tungt i "mensmagen" och det trycker lite nedåt när jag går. Varför känns det så tungt? Någon annan som har/har haft så?

• grahnkotten

Grattis trolla75! Hoppas allt har gått bra!

Maho81: jag har haft molvärk till och från i några veckor och ett ökat tryck neråt..
    Men mitt har alltid släppt efter någon timme tyvärr.. Så har slutat hoppats på det! :)

• Maho81

Meeeen då, jag som hoppades på att det skulle vara mer på g haha =)

grahnkotten skrev 2012-07-20 21:44:51 följande:
    Grattis trolla75! Hoppas allt har gått bra! Maho81: jag har haft molvärk till och från i några veckor och ett ökat tryck neråt.. Men mitt har alltid släppt efter någon timme tyvärr.. Så har slutat hoppats på det! :)

• Nicolee
    Maho81 skrev 2012-07-20 21:21:56 följande:
    För två timmar sen så började det helt plötsligt kännas väldigt tungt i "mensmagen" och det trycker lite nedåt när jag går. Varför känns det så tungt? Någon annan som har/har haft så?

Så har det känts för mig i 3 dagar nu, undrar också vad det beror på!
  • Maho81

Hey =) Ja det hade varit skönt att veta varför, men men det är väl bara att gilla läget utan att veta =)

Nicolee skrev 2012-07-20 21:54:03 följande:
    Så har det känts för mig i 3 dagar nu, undrar också vad det beror på!

• Nicolee
    Maho81 skrev 2012-07-20 22:04:11 följande:
    Hey =) Ja det hade varit skönt att veta varför, men men det är väl bara att gilla läget utan att veta =)

ja jag antar det :)
  • Maho81

Skit också, haha...

Nicolee skrev 2012-07-20 22:08:00 följande:
    ja jag antar det :)

• froggyL

Grattis Trolla! Och beklagar till dig down under :( Sajo, du fixar det! Man får oanade krafter...

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
Svar på tråden Juli bebis 2012