• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Grattis grattis :)

Idag mår jag allmänt risigt :/ bf idag..... Magen e helkass, Hade halsbränna typ hela natten och vaknade klockan sex i morse...jag som inte haft några problem att sova till nio minst...redan suttit på toa två gånger och vart rätt lös (ursäkta infon) har fått ha spann med mig för jag vet ute vilket håll det ska komma från så att säga....ännu ingen spya men det e inte långt ifrån.... Ta mg från detta nuuuu

• ToKar

Grattis hannavirrpanna!!

jag har haft förvärkar hela natten som jag vaknat av.. inga riktiga värkar dock.. jag hoppas att bebisen vill komma ut imorgon så idag tänkte jag ta det ganska lugnt! 3 dagar till bf. Med sonen gick vattnet två dagar innan och kom ut 12h senare. Hade väldigt lite känningar just den dagen .jag hoppades ju iskallt att jag skulle föda innan bf nu med, men det återstår att se

om ni får mindre känningar så tror jag det är ett bra tecken!! Nu kämpar vi på

• millifjor

Grattis Hannavirrpanna!

Vaknar med illamående i vanlig ordning, dock pluttelite molvärkar med och det känns ju okej
    Tror vår tös stannar ett tag till bara för att vi sååå gärna vill ha ut henne, det bästa med att man längtar och är så less är ju att jag inte är ett dugg nervös, bara laddad! trodde aldrig att jag skulle vara det, har ju haft lite lätta panikkänslor när jag tänkt på att jag ska genomgå en förlossning men nu är de borta, nu vill jag visa vad jag kan!

• Maho81

Nä här händer det inget, det där igår var nog bara bebisen som gjorde något =)

• froggyL

Grattis HannaVirrpanna! Skönt att du hann in i tid :)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • Woogie

Förresten, är det något liv i fb-gruppen?

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Woogie

Grattis hannavirrpanna! Verkar ha varit en bra förlossning.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
Svar på tråden Juli bebis 2012