• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Grattis owner! Och beklagar till dig med ellabella...så tråkigt att mista henne just nu och självklart överhuvudtaget...men precis vid bebis ankomst och första barnet. Blir själv ledsen av bara tanken på det. Kram!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • SaJo81

Fortfarande långt mellan värkarna men dom blir svårare och svårare att hantera, det gör helt enkelt skitont varje gång, efter senaste värken mådde jag så illa så jag spydde som en gris och då kom det lite blodklumpar med fostervattnet, ska in till elva för kontroll, pallar inte med att bli hemskickad för en likadan natt till...fyyyyy

• enilorac81

Ellabella, alla mina tankar till dig också så klart. Ta hand om er och njut av varandra.

Sajo- kämpa på, snart får du träffa din älskade bebis!

• juliaannaeva

Har som mensvärk och ruskigt ont i ryggen, har bf på fredag 27/7 men vore ju inte helt fel om bebis vill titta ut tidigare! Dock har jag min bästa väns bröllop att gå på idag! :) kanske bra tidsfördriv annars :)

• Maho81

Grattis Owner! =) Usch, jag beklagar alla ni som har förlorat någon, jag hoppas som en ovanstående skrivare skrev, att ni finner glädje i bebisen. Stor kram!

• Sladdis

Owner: Grattis!!!:)
    Beklagar sorgen till er två som förlorat kära!
    SaJo: Usch vad jobbigt du har det men det är värt det när du ligger och snusar på din bebis!!!:)

• Nicolee

Kämpa på!! Snart är din bebis här. Hoppas du inte blir hemskickad. Håller tummarna för dig :)

SaJo81 skrev 2012-07-21 07:46:14 följande:
    Fortfarande långt mellan värkarna men dom blir svårare och svårare att hantera, det gör helt enkelt skitont varje gång, efter senaste värken mådde jag så illa så jag spydde som en gris och då kom det lite blodklumpar med fostervattnet, ska in till elva för kontroll, pallar inte med att bli hemskickad för en likadan natt till...fyyyyy

Svar på tråden Juli bebis 2012