• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Maho81

Tack, jag hoppas också att de håller i sig och blir tätare (såklart) =)

juliaannaeva skrev 2012-07-21 22:07:14 följande:
    Maho81: hoppas att de håller i sig och att i får träffa din skatt snart! :) kämpa på!

• Nicolee

Usch vad det hugger i nederdelen av magen och i muppen, det varvas av förvärkar och ryggont och bebis är mer eller mindre sjövild. Det är fan bäst att det blir ngt av detta nu, gör skit ont! Eftersom kl passerat 00.00 så är jag faktiskt på BF. Orkar inte gå omkring i flera dagar/ veckor till och ha så här ont. Känns som att det iaf borde göra någon nytta. Hoppas! Hur går det för alla andra, någon som har några känningar? :)

• HannaVirrpanna

Hej alla tappra som finns kvar!
    Nu kämpar på bra! Snart är dom ute och ni kommer ha ont i murran men ack va lyckliga ni kommer va :) bebisgos är ju det bästa!

Ligger i sängen med två barn... Min stora och min lilla som turas om att vakna. Perfekt timeing då pappan är på bortamatch i Skåne. Är dock hos mina föräldrar så jag får bra med avlastning. Johan kommer hit ut direkt planet landar! Saknar honom så mycket!

En av anledningarna till att jag ligger sömnlös är brösten. Dom är typ två gånger så stora som lillans huvud och dom spänner och gör så sjukt ont!! Vill bara att lillan ska ligga och äta så dom blir tömda... Men hon äter det hon vill och inte mer... Annars var det med hennes storebror... Men sen fick man ju ligga i spya också..., fast det var nästan värt det :)

• SaJo81

I natt klockan 00.43 föddes våran kille nr 3 Bastian!

Efter lång latensfas tog det fart helt plötsligt på kvällen igår och vips så var jag öppen 7cm....en halvtimme senare när vi kommuner till förlossningen igen var jag helt öppen och redo...tog ändå två timmar med krystvärkar så kom plutten... :) så himla impad av mig själv som tyvärr inte hann med min ryggmärgsbedövning utan fick överleva på lustgasen rakt igen...

• anjiali

Kämpa på Sajo !!! Å alla andra.

Själv har jag haft ett helvetes dygn. Förlossning i måndags och operation idag . Fick sådana buksmärtor och hög feber så dom misstänkte en blindtarm. Väntar på kirurgen som inte informerat ännu vad dom hittat men vet såpass mycket att det inte var blindtarmen.
    Fy fan vilken start med min lilla bebis.

• froggyL

Oj, stackare! Styrkekramar Anjiali! Grattis Sajo :)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • vermilion

Men hmm la jag inte in en kommentar här igår? Asch dumma ajfån.

Iaf så är våran Felix här, 4 kg pipgris, ser ut som en jättegammal gubbe utan ögonbryn. Otroligt söt alltså!

Han kom 20.35 i fredags. Igångsättning heeeela dagen, värkarna kom efter typ 7 timmar först, vid 16.00. Smärta var sanslös framtill helt plötsligt Felix skulle ut, och han skulle tydligen ut fort för min så kallade krystvärk var mest en explosion, jag hann knappt klämma 2 ggr sen var han ute. Fick sy 2 små stygn bara ändå. När han var ute så sa jag det att aldrig mer. Det här var sista gången och det känns så skönt!!

♥ Adam, Molly och Felix♥
  • Alemonia

Jag beklagar sorgen Ellabella!

Grattis SaJo och Vermilion!

Spännande att flera är på gång.

Jag håller tummarna för dig anjiali!

HannaVirrpanna: försök att pumpa ut lite för hand så det kanske släpper något. Var uppmärksam så du inte får mjölkstockning.

Svar på tråden Juli bebis 2012